Lillemy-77 Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 Heia vennen:o) Hvordan har du det idag? Uff, det var domt med den testen igår....kjempekjedelig!! Hvor mange perioder har du prøvd hittil? Det er nå snart 6 måneder siden jeg slutta på pilla, men har jo ikke prøvd aktivt i mer enn de 4 første. Er du på skolen idag? Bartender ja, det er sikkert en utrolig morsom jobb! Men jeg må si at jeg foretrekker å være på andre siden av bardisken..haha, liker ikke fulle folk når jeg ikke drikker selv.. Men det er sikkert mye artig du kan gjøre med en utdanning innen restaurantbransjen da. Er du god på å lage mat? Jeg er ikke mer enn normalt, men synes det er gøy å finne på litt nytt avogtil. Igår kveld koste vi oss med salat m reker og en flaske hvitvin. Kjempekos:o) Jeg jobber forresten som revisor. Var dønn skolelei etter to år på høgskole, men motet meg opp til å ta det siste året etter ett jobb-år. Og det er jeg veldig glad for nå da:) Er masse overtid på denne tiden av året da, men det går over til sommern, og da kan jeg ta masse fri!! Hvor er det du kommer fra? I nærheten av Tromsø? Jeg kommer fra Helgeland, men bor i Trondheim. Hvor gammel er du? Jeg er 29. (derav nicket...) Klems )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå