♥lurelure♥ Skrevet 7. februar 2007 #76 Skrevet 7. februar 2007 Å herligheten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det var jo ei svær klubbe da!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
♥lurelure♥ Skrevet 7. februar 2007 #77 Skrevet 7. februar 2007 Oh my god!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Klarer nesten ikke la være å stirre her nei!!!! Jeg må si jeg rødmet litt her... Denne må jeg sende videre.....
Gjest Skrevet 7. februar 2007 #78 Skrevet 7. februar 2007 Jeg stemmer for at det er bildemanipulert, og pr-triks!!!! Herregud, går ikke ann å ha sex med han der da!!! Venninna mi kjenner eksen hans, tror jeg skal høre om det kan være sant ass!!! Jøje meg!!!
♥lurelure♥ Skrevet 7. februar 2007 #79 Skrevet 7. februar 2007 Det bilde av han bakfra på kjøkkenet, herligheten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja, tror det å være manipulert ja... Det ser jo nesten ut som om klubba er like langt som låret!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sendte den til min mannlige sjef her nå, han ville se... (???????!!!!!) Tror det er noe homse greier på min arbeidsplass ja....
Gjest Skrevet 7. februar 2007 #80 Skrevet 7. februar 2007 Hahahahahaha, her har de homofobi, så de kommer antageligvis til å daue hvis jeg sender dem den!!!
♥lurelure♥ Skrevet 7. februar 2007 #81 Skrevet 7. februar 2007 Kos deg i morgen da!!!!!!! Jeg har fri fredag, så dette er siste dag her denne uka sammen!!! Er ikke på nett på rjukan heller jeg, men er tilbake søndag kveld!!!!!
Gjest Skrevet 7. februar 2007 #82 Skrevet 7. februar 2007 Kos og kos fru blom... skal faste hele dagen, så jeg antar at jeg er rimelig gretten utpå dagen!!! Hehe....
♥lurelure♥ Skrevet 8. februar 2007 #84 Skrevet 8. februar 2007 Heia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hvordan gikk det??? Her er det rolig..... jeg tror jo at jeg er gravid da:)
♥lurelure♥ Skrevet 8. februar 2007 #85 Skrevet 8. februar 2007 Herlighet... Noen er hårsåre her i dag..... Min kollega veltet brusen på pulten og ble skikkelig grinete. Herligheten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TA DET SOM EN MANN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #86 Skrevet 8. februar 2007 Hehe, mannfolk vøtt... tenk om DE hadde hatt PMS a!!!! Da hadde det blitt et helvette på jord!!! Det gikk bra, de tok ultralyd av magen og av underlivet, så ingenting som ikke var som det skulle.... Skal jo være glad for det, men det hadde vært litt lettere å forholde seg til hvis man visste hva som var galt... Men, men Fikk brev fra Ahus i dag om at jeg står på venteliste på å komme til sånn gast.... ettellerannet... ¨sånn kamera ned i halsen. Jeg tror også du er gravid!!! Jeg stemmer for det!! Jeg har litt slim i dag, men etter mine beregninger skal jo ikke EL være her før tidligst 12... Så det er nok vanlig utflod, men skal prøve å overtale gubben til en runde allikevel,.... bare synd han har jobbet 15 timers vakter hele uka... han er rimelig skutt....
♥lurelure♥ Skrevet 8. februar 2007 #87 Skrevet 8. februar 2007 Ja, pms og testosteron er dårlig kombinasjon..... Enkelte blir så fort grinete.... Sitter her jeg da og tør ikke si ett ord til dem..... Nesten som om jeg følte det var min skyld at han veltet brusen.... 30 min og fri!!!!!!!!!!!!! Bra du er på vei til å komme inn på ahus. Det var godt du er frisk, det er jo det viktigste det da. Men lettere å gjøre noe med det hadde det vært et problem der..... Snart hjem! Logger meg på i ettermiddag:)
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #88 Skrevet 8. februar 2007 Nå stikker jeg igjen, skal ut og bowle med støttebarnet mitt.... C ya!!! OH my GOD, husker du det programmet????
♥lurelure♥ Skrevet 12. februar 2007 #90 Skrevet 12. februar 2007 Heia!!! Se på tråden til meg, turbotrollet, positiva og vil ha septemberbaby!!! Det har du siste oppdatering om meg:) MEN: Tok en strek test i dag, og den var også supersvak positiv... Skjønner ikke dette... Er jo to dager til ikm...
Positiva Skrevet 12. februar 2007 #91 Skrevet 12. februar 2007 Men kjære deg, BEredt- DA ER DU JO GRAVID!!!!!!!!!! (Klarte ikke holde meg på 'vårt eget' forum- er så spent)... Dette er jo helt fantastisk, vennen!!!! En strek er en strek! Jeg testet også svakt positiva noen dager før IKM forrige gang- dette er bra!!!!! KAnskje du produserer mye hcg siden det er tvillinger;-) Stor stor klem!
♥lurelure♥ Skrevet 12. februar 2007 #92 Skrevet 12. februar 2007 Lenekatt: Mine symptomer: 1. Jeg bare visste at jeg var gravid 2. spenn i magen (nederst - i livmoren) dette er det tydligste tegnet. Veldig annerledes følelse enn mensen tegn. 3. Jeg har ikke spesielt harde brystvorter, men i det siste har disse blitt harde veldig ofte. 4 stikking i livmoren en gang 6 dager etter el... 5. og ja, glemte festeblødningen (som jeg trodde var tidlig spotting før mensen) Og det er det tror jeg. oppskrift: El 2 dager før tiden:) Sex dagen før, på el dagen og 2 dager etter. Jeg tok hostesaft før, men denne gangen har jeg ikke tatt noe annet enn folat og møllers total. Jo, jeg sov med svømmerne inni meg dagen før og på el dagen....:=) Men nå er nå jeg fremdeles usikker da, jeg vil helst ha en blinkende positiv før jeg sier noe til familie ihvertfall....
Gjest Skrevet 12. februar 2007 #93 Skrevet 12. februar 2007 KØDDER DU????????? GRATULERERERERERERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SÅ KULT!!!!!!!!!!!! Men, ikke gå fra meg da!!!!! Snufs!!! ;-)
Positiva Skrevet 12. februar 2007 #94 Skrevet 12. februar 2007 Bli med på vår tråd da vel, Lenekatt:-)
♥lurelure♥ Skrevet 12. februar 2007 #95 Skrevet 12. februar 2007 1 trim virker helt teit, folk gjemmer seg bak anonyme knapper og slenger bare dritt. Kommer ikke til å bruke bim hvis det er sånn. Da holder jeg meg her heller:) Men jeg er ikke sikker enda (selv om jeg er temlig sikker). Skal ikke rope det ut på dette forumet, for jeg HATER selv at alle blir gravide, og jeg ikke. Jeg er en ego og klarer ikke helt glede meg over at folk blir gravide lenger, så derfor gjør jeg det ikke heller. Du vet jo hvordan jeg er..... jaja, sjedd noe i helga?? Du hadde el??? Trodde ikke det var før tirsdag onsdag jeg?
Gjest Skrevet 12. februar 2007 #96 Skrevet 12. februar 2007 Jeg har slim nå i dag, så får håpe at det holder å ha sex i kveld.... Gubben jobber seint, men jeg BLÅSER i om han er sliten!!! Han var så fyllesjuk i går, så det ble ikke noe på meg, og hvis det er for sent nå, skal jeg kjølhale han!!!!!!! Skal EL-teste etterpå tror jeg.. har det noe å si når på døgnet man tester?
♥lurelure♥ Skrevet 12. februar 2007 #97 Skrevet 12. februar 2007 Det er best å el teste sent på dagen (omvent for graviditetstester som er best på morgenen). LH stiger mer mot kvelden:) Så det er perfekt! ja, nå tvinger du ham i kne og voldtar han om du må, for jeg vil ikke noe sted uten deg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 12. februar 2007 #98 Skrevet 12. februar 2007 Forøvrig tok jeg et trylletriks i går... Våkna av at jeg blødde neseblod, og sparka Robert ut av senga for at han skulle hente papir til meg, men det var for sent, for jeg hadde allerede blødd ned senga og meg sjøl.. Så gikk jeg på badet for å få stoppet det, og satt meg på dolokket for å stoppe det, og da besvimte jeg, så jeg tippa liksom forover, og landa med panna i flisene og hue i dodøra(vi har ganske lite bad).... Så der våkna jeg, med kul i hue, og blod OVERALT!!! Jeg så jo ut som jeg hadde vært i krigen!!!
♥lurelure♥ Skrevet 12. februar 2007 #99 Skrevet 12. februar 2007 Herligheten!!!!!!!!!!!!!!!!! OHNO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det hørtes ille ut... Glemte du å puste???????????????? Møtet er utsatt grunnet arbeid på møterommet (elektrisk). jaja....
Gjest Skrevet 12. februar 2007 #100 Skrevet 12. februar 2007 Nei, jeg pusta som bare det.... Aner ikke hva som skjedde jeg... hehe, liker å lage litt action.... Hva sier gubben din da, han er vel i ekstase??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå