♥lurelure♥ Skrevet 6. februar 2007 #51 Skrevet 6. februar 2007 Det var lasagne til lunch i dag, og den var knallgod!!!!! med salat og baguetter. Ja, kos med smykker som er arvet:) Jeg irriterer meg over den som legger ut linker til sddonor på bim... Det er provoserende. Forbanna.........
Gjest Skrevet 6. februar 2007 #52 Skrevet 6. februar 2007 Har ikke sett det jeg.... jeg spiste stakkarslige brødskiver med banan... dårlig deal!!
♥lurelure♥ Skrevet 6. februar 2007 #53 Skrevet 6. februar 2007 Brød med banan er kjempegodt jo!!!!!!!!!!!!! Det er best med loff da!!! I går så jeg en dame med barnevogn. Den var til tvillinger, og hvert barn lå inni slike poser... De var nok ca 2 år kan jeg tenke meg. Og den ene hadde lys rosa og den andre lys blå. Så litt rart ut... Hadde det vært meg hadde jeg ikke valgt slik vogn... STYGG!!! Jeg skal låse godteskuffa i ettermiddag. For jeg hadde en stratos med biter der i går. Og i dag var det kun 2 biter igjen. Når jeg gikk var det minst6-7... Så nå blir det lås på.
Gjest Skrevet 6. februar 2007 #54 Skrevet 6. februar 2007 Fy flate så frekt!!!! Sett på ett eller annet strømførende, sånn at de som tar i håndtaket får strøm!!! Mooooahahahahahaha!!!
♥lurelure♥ Skrevet 6. februar 2007 #55 Skrevet 6. februar 2007 Ja, vet... Nå begynner det rett og slett å bli irriterende. Føler jeg kjøper snop for alle, men at det er jeg som må betale. Snyltepiper...... Grrr.... Irriterende. Kommer aldri noe på plass der igjen heller.... Untatt den dumme bamsemumsen som IKKE er godt.
Gjest Skrevet 6. februar 2007 #56 Skrevet 6. februar 2007 Og hva skal du med bamsemums liksom? Han ene her sa jeg var blitt rundere i kinna igår!!! Frekke faen!!! Jeg kasta en klementin i hue på han som takk!!!
♥lurelure♥ Skrevet 6. februar 2007 #57 Skrevet 6. februar 2007 Jeg var litt uheldig i går. Du vet den dove lotion med brunings i??? Bli "gyllen og få sommerfarge"??? Vel, jeg smurte meg med den, og nå er jeg nærmest gul i ansiktet. Hadde det vært brunkrem jeg skulle ha hadde jeg jo kjøpt meg det!!!! Trodde ikke det var så mye farge i den..... Jaja, overlever vel... Men han jeg jobber med mest sa " å så fin og gul du er!". DUST!!! Mannfolk... Kan de ikke bare la være å kommentere?
Gjest Skrevet 6. februar 2007 #58 Skrevet 6. februar 2007 haha, det minner meg om venninna mi som spraya seg med sånn spray-tan hjemme... Men så kom hun på vorspiel, og syntes liksom ikke hu var blitt så brun... Så hu spraya seg et par gang til, for å være på den sikre siden... Det hun ikke visste var at fargen kom etter et par timer, så når vi kom ut på byen, så hu jo ganske så brun ut i mørket... Helt til hu våkna opp sammen med en type dagen derpå, og så seg i speilet!!! Hu var helt oransj!!! Stakkars fyr, han må jo ha fått tidenes fylleangst!!! Hahahah, holdt på å le meg ihjel når jeg så henne!!!
♥lurelure♥ Skrevet 6. februar 2007 #59 Skrevet 6. februar 2007 Hahhahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Knall bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hmm.... han syntes tydeligvis det er morsomt at jeg er gul, for nå har jeg hørt det to ganger den siste halvtimen... "nei, jeg tenkte å vente med å ta bilde til jeg fikk litt mer gulfarge -HAHAHA"!!!!!!!!!!!! og "Du ser ut som om du har vært på påsketur". jaja, morsomt det ja.... tar det ikke så høytidlig jeg da, who cares?
Gjest Skrevet 6. februar 2007 #60 Skrevet 6. februar 2007 Hehe, nei, er det så nøye a?? Tror sjefen min har skjønt at jeg var litt gretten i dag, for nå hadde han vært ute og kjøpt is til meg! nammmenaaammmm!!!!
♥lurelure♥ Skrevet 6. februar 2007 #61 Skrevet 6. februar 2007 Det er på sin plass!!!!!!!!!!!! Man skal være snille med kvinner, det er menns oppgave å kjøpe is til oss:) KJEDER MEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VILHA EN SPIRE DINGS NÅ!!!!!!! Litt sinna jeg........ Merker jeg blir sint rundt ikm. Håper jeg ikke får mensen da.... Du, jeg var på toalettet, det var litt rosa i trusen... De sier jo at det er et tegn........ Nå sitter jeg g håper på neseblod, kvalme og ømme pupper:)
Gjest Skrevet 6. februar 2007 #62 Skrevet 6. februar 2007 Hahaha, du gir deg ikke?!? Jeg vil hjem å sove!!! NÅÅÅÅÅÅ!!!! Når er du skal ha mensen?
♥lurelure♥ Skrevet 6. februar 2007 #63 Skrevet 6. februar 2007 14.02. Valentines dag.... Hadde vært supert å feiret baby da!!!! PS: Jeg er ikke her på fredag. Har tatt en feriedag da:) Skal til rjukan på hytte med svigers. Skal se på krigsmuseet også, og gå litt på ski. Blir godt å komme seg litt bort også. Du er ordentlig sovete du!!!! Du må skifte nick til snorkefrøken:)
Gjest Skrevet 6. februar 2007 #64 Skrevet 6. februar 2007 Jeg har EL rundt valentins, så det er jo perfektt!!!! Og jeg har fri på torsdag, for da skal jeg på ultralyd... Jeg pleier ikke å være trøtt, men etter jul har jeg vært så trøtt at jeg kunne sovna stående tror jeg!!
Gjest Skrevet 7. februar 2007 #65 Skrevet 7. februar 2007 Gooood mooooorning!!! Håper du legger merke til klokkeslettet på dette svaret, ja, jeg er på jobb!!! Er så pliktoppfyllende at jeg kommer en time for tidlig...(egentlig er det fordi jeg da kunne sitte på med sambo, og slippe å gå i kulda) Hatt en fin natt?? Hehe... Jeg hadde en alvorlig samtale med sambo når vi hadde lagt oss, om at jeg trenger litt mere velvilje fra svømmerne hans, og at de(med han seff) må stille seg til disp. framover!!! Han var enig i det... Bra!!!! Nei, nå skal jeg jobbe litt... Er jo tross alt to timer til du kommer, så kanskje jeg rekker litt før jeg blir alt for opptatt med BIM!
♥lurelure♥ Skrevet 7. februar 2007 #66 Skrevet 7. februar 2007 Hei lene(vill)katt!!!!! Hmm... Regner med du fikk spermiene til å høre på deg slik at de gjør jobben ordentlig denne pp??? Jeg var alene i natt, Magne var på brann hele natta på Brobekk. jaja, han kan sove nå på dagen da. Vi skal ut og spise i kveld med vennepar og deres 4 mnd gamle gutt. Han er nydelig, og jeg må nok si jeg er litt misunnelig ja... Kan jo hende testen min blir positiv denne mnd da!!!?? Har ingen symptomer da... Men er jo ikke alle som får det... Kl. 07 lå jeg og sov. Jeg stod ikke opp før 07.20;) Kaldt i dag ja, savner den solen som var her en stund... Minnet om gode påsketider:) Blå druer i dag også. Må vel si jeg begynner å bli litt lei... Sånn gjør jeg alltid. Spiser noe hele tiden til jeg går lei....
Gjest Skrevet 7. februar 2007 #67 Skrevet 7. februar 2007 Jepp, fortalte dem at nå fikk de jammen skjerpe seg!!! Stusselig å sove alene da, jeg føler meg alltid så ensom når jeg gjør det... Villkatt ja, det blir jeg kalt av kompisene til Robert, for de mener jeg er klin gærn..... Robert mener jeg bare er en utfordring og det liker han... Hehe... Blir du ikke innmari gærn i magen av å spise så mye druer????
♥lurelure♥ Skrevet 7. februar 2007 #68 Skrevet 7. februar 2007 Nei, merker ingenting i magen. Sikkert fordi spiren min spiser dem etterpå!! HAHHAHAHAHA!!! Jeg sover med Amandavovsen i sengen, og hun er alltid så varm og god og puster som magne, så da føles det ikke ensomt i det hele tatt:) Selvbruningen er bedre. DUMME DOVE!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fra nå av blir det lite dove ja......SKIT...... Jeg er så spent denn pp... Har god følelse! (som alltid det da....)
Gjest Skrevet 7. februar 2007 #69 Skrevet 7. februar 2007 Æsj, nå så jeg for meg at gubben din har skikkelig bikkjeånde... hehe... Ikke fullt så oransj lenger?? Hehe... Jeg blør litt neseblod konstant om dagen. så jeg er jo rød rundt hele nesa... og så har jeg plutselig fått masse sår i hele trynet.. Veldig sjarmerende!!! Tenker spira di sitter nå jeg!!!
♥lurelure♥ Skrevet 7. februar 2007 #70 Skrevet 7. februar 2007 Hehe, Amanda pusser tennene sine hun... Hun er litt utenom det vanlige ser du... Sitter på egen stol rundt kjøkkenbordet, ligger i sengen, ligger i sofaen osv... Hun er som en trassig 3 åring:) Jeg skrubbet trynet med vaskeklut og såpe i går.Skrubbet til jeg var rød.... Det ble MYE bedre:) Neseblod er tegn på graviditet:) Og noen har jo mens første mnd selv om de er gravid???
Gjest Skrevet 7. februar 2007 #71 Skrevet 7. februar 2007 Hehe, ja du har vel oppdratt henne som ditt eget barn, verpesjuk som du er..... Jeg tror neppe jeg er gravid etter den mensen jeg hadde..... holdt jo på å blø meg i hjel...Men jeg har fortsatt hovne pupper da... hmmmmmmm...... Nå får du meg til å bli like testegal som deg!!!
♥lurelure♥ Skrevet 7. februar 2007 #72 Skrevet 7. februar 2007 ÅNEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Var på do nå, bitte litt spotting!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg får jo ikke gitt mitt kjære egg en sjanse i så fall.. Da ringer jeg evt legen og får en time....
Gjest Skrevet 7. februar 2007 #73 Skrevet 7. februar 2007 Spotting nå????? Det er jo alt for tidlig!! Sikkert festeblødning!! Eller så har jeg smitta deg med spotting.....
♥lurelure♥ Skrevet 7. februar 2007 #74 Skrevet 7. februar 2007 Ja, det er nok din feil ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (deilig å skylde på noen).... hadde to møter nå, er helt utslitt. Jeg blir så fort sint og irritert... Jeg må lære meg å gi f.... iblant tror jeg.... Trenger litt fri nå. Gleder meg til å sove...... Gjesp...... Ja, spotter litt. Skjønner det ikke. tror ikke det er festeblødning. Dette er ille... Trist.. og jeg som hadde troen... Nå er den ihvertfall borte:(
Gjest Skrevet 7. februar 2007 #75 Skrevet 7. februar 2007 Vel nå har jeg sendt deg mailen med bildene til Kjetil Tefke!!! han er så kvalm, og det ble ikke noe bedre nå for å si det sånn!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå