Gå til innhold

Beredt!!!!!!!!! Tråden vår ble sperret!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, ja kommer alltid hjem med 4 kilo godteri og sånn....

Blir du ikke ekstra deppa av å ha alle babyklærne rundt omkring??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, gjør jo det. Men det var så gøy i begynnelsen....

Nå er det lenge siden (siste plagg kjøpte jeg rett før nyttår) . men da var det jo salg, dumt å ikke kjøpe noe!!

Håper jo på at det går denne gangen da!!!!!!

Skrevet

Oh, no... På en fredag....

Fikk mail om at vi skulle ha kos på møterommet nå. jeg går 16 uansett. Får ikke ei krone for overtid vi...

Skrevet

Haha, jeg jobber så kjapt, så det ser ut som jeg slipper....

Soffan neste

Skrevet

God morgen, og god mandag!!!

Hatt en fin helg?

Vi var i sverige på lørdag, og brukte masse penger vi egentlig ikke har.. hehe.. som vanlig!!

Og så havna jeg litt på fylla på lørdagen!! bare sånn for å feire at tanta har reist sin vei!!! Gubben var i byen, og han hadde prøvd å vekke meg når han kom hjem en halv time etter meg, for å få seg nå, men da hadde jeg blitt dritforbanna fordi det var så kaldt!! Hahaha!!!! Full ja!!

Skrevet

Hahahahaha!!!!!

Hva er det med menn som alltid blir kåte når de drikker???

Hmmm..

Sendte deg en oppdatering på mail fra min dag på jobb på fredag.

Ellers skjer det lite.... har skiftet nick!!! Haha!!

Lite epost på jobb i dag, takk og lov, det er jo mandag!

Sitter her med blå druer og rød saft:)

Skrevet

HAHAHAHAHAHA; ler meg i hjel av mailen!!!! Fanken, den vurderer jeg å sende videre til de på jobben her!!!!

Min pleier faktisk ikke å bli så lysten når han drikker, det vil si, han er klar når vi er ute på byen, men innen jeg har fått pussa tennene og kledd av meg har han sovna!!!!

Jeg har nesten mistet stemmen, veldig praktisk med tanke på at jeg snakker ENDEL i telefonen!!!

Du kunne ikke hatt mere treffende nick!!!

Skrevet

Ja, det fikk ihvertfall fart på sakene.... Nydelig vær i dag. Sola gjør ting litt lettere. Det var ufattelig tungt å stå opp i morges... Jeg satt og så på et program på nrk om protestanter og katolikker i nord irland, la meg ikke før over tolv....

Jeg håper at jeg er gravid nå, for hvis ikke har jeg lagt litt på meg!!!!!!!!!!!!!!

Og det er i så fall IKKE ok.

Har til og med tatt opp en knapp..... Uff.... Men det er jo en gammel bukse da, og den har alltid vært trang.....

Ikke noe chips denne uka!!!

Skrevet

Hehe, det kan jo ha noe med at du har spist en kilo med pepperkaker annenhver dag siden jul da!! Hihi...

jeg har også lagt på meg, og jeg er ihvertfall ikke gravid!!! Hmmmpppfff...

Men nå har jeg kjøpt sånn rensekur, så etter at jeg har vært på ultralyd på torsdag skal jeg begynne på den.... Få ut litt gammal dritt... (bokstavelig talt)

Skrevet

ja, uff.... Det står fremdeles en boks pepperkaker i skapet, men nå er jeg LEI av dem.... Får la lysten komme tilbake til neste jul.

Rensekur hørtes ikke noe særlig ut, uff..... Men da føler man seg jo bedre etterpå.

Her er det nok å gjøre for tiden. Inkasso og faktura står på dagens meny....

Skrevet

Jeg sitter i telefonkø... Prøver å få tak i noen på tinglysninga, men det er lettere sagt enn gjort!!!

Jeg har lyst til å gå hjem, legge meg på sofaen og spise godteri!!!!

Gleder meg til å ta rensekuren, føler at kroppen min er full av møkk!!

Skrevet

Hmmmm... Telefonkø er skit. Ihvertfall om de har forferdelig panfløyte musikk i tillegg...

I dag var det en full mann på tbanen. han festet helt til sentrum. Kl var 08.00!!!!! Drakk sprit på vannflaske og satt der og tulla. Han hørte på ole ingvards eller noe på hodetlf sine, han var helt ustabil. Hoiet og ropte, herjet med folk osv... jaja... Så skulle han bokse. Han gikk der med dørene og tok karate slag på stolpene. Makan til dust!!!!

Skrevet

Haha, det er viktig å ikke gå for tidlig hjem fra nachspielet!!!

Begynner du på jobb ni?

Kom endelig igjennom køen, og så kunne de for f... ikke svare meg!!!!

Men nå er det snart lunsj.. flaks...Lurer på om sjefen blir litt sur hvis jeg legger meg på spiserommet og sover en halvtime istedenfor?

Skrevet

Nå er det lunch her også!!!

Skrevet

Heia!!

Ja, jeg begynner kl ni. Jeg har egentlig valget mellom 8-16 eller 9-17. Tlf er åpen mellom 9-16. I begynnelsen så gikk jeg 9-16, og det har jeg bare fortsatt med... Føler ikke noe behov for å jobbe mer hvis jeg ikke får beskjed om det. Får fast lønn, så det har ingen betydning sånn sett.... Hehe, betaling for en ekstra time er ikke meg imot!!

Det er en helt fantastisk solrik dag i dag!!!!!! DEILIG!!!

Skrevet

Jeg tror jeg er ufruktbar. Kommer til å dø gammel og ensom på en sykehjem og frelsesarmeen arver meg. De kan til og med få gifteringen når jeg er død, det er bare å dra den av det ja....

Uff, nå er jeg negativ her. Jeg har store problemer med å holde motet oppe i tiden mellom el og ikm....

Så bra tanta er reist, nå får d kjøre på til du er helt utslitt!!!!!!!!!!!

Skrevet

Da kan vi jo holde sammen på gamlehjemmet vi to da!!

hehe!!

Skrevet

Heia!!!

Tok en test i morges, negativ.... jaja, ikke overraskende...

Føler ikke på meg noe som helst, hverken gravid eller mens....

Du da?? Når er el??

Skrevet

Nei, kutt ut a!!! Tok DU en test????

Herregud, budsjettet deres må da være ganske høyt?? hehe

Jeg tror EL kommer rundt den 12-14... Alt for lenge til!! Hehe!!

I dag er alt bare dritt... Sjefene er sure, hu jeg jobber sammen med klager og drar snørra så jeg brekker meg, jeg måtte hente posten, det er noe kluss med alle sakene her, og jeg skal på styremøte i kveld...

Skrevet

ja, det blir dyrt i lengden, derfor er det best om jeg blir gravid NÅ!!

På disse mnd regner jeg med at jeg har brukt mellom 3500-4000 på tester... Tenk, det hadde vært barnevogn det!

Vi to har liksom motsatt syklus vi da. Du har el når jeg har ikm og motsatt;)

Det er irriterende å komme på jobb når det er sånn. Det er det hos oss også av og til. Hissige middelaldrene menn er ikke et godt syn.....

hentet ringen i går, den jeg arvet vettu!! Den var blitt fin, den var pusset så den skinte, renset og tatt ut i str. Veldig bra resultat. Den var nemlig litt stygg først.... Men nå er den fin. Eneste jeg har etter farmor, så jeg bør jo like den.

Skrevet

Det er klart, økonomisk sett er det jo mye billigere å få barn enn å drive og teste hele tiden.. hehe...

Herregud, 4000??????????

Du er GAL!!!!!

Jeg fikk gifteringen etter oldemor, og den er kjempefin, ser nesten ut som sånn ringenes herre-ring.... Men mamma og tante kan ikke skjønne hvor den har blitt av, for de har nemlig glemt at jeg fikk den... Så jeg bare gjemmer hånda hver gang de snakker om den!! Ikke f... om jeg gir den fra meg nei!!!

Skrevet

Ja, økonomisk sett blir det mye billigere å få barn :)

Uff, men jeg klarer ikke slutte. I natt drømte jeg at jeg hadde barn. En liten gutt. Husker ikke så mye, bare at jeg var superstressa (lover det dårlig????) Når jeg våknet tenkte jeg at jeg var gravid, men testen sa jo sitt...

Jaja, kan jo være, men at det vises etter ikm... Jeg er nødt å ta en reality check snart.... Uff, det vil ikke vises så lenge før ikm....

Ringen er i gull med en stor rosa stein midt i.Den er litt sånn mønstrete i gullet rundt ringen (typisk gamle ringer). Dette er litt søtt syntes jeg. Likte egentlig ikke ringen til å begynne med, men nå er den pen syntes jeg. De som jobber med sånt er jo rene magikere!!

Snart lunch....

Skrevet

Hehe, nei jeg ser for meg deg som løper ut på badet og tester med en gang dere har humpa!!!

Hahahahaha, gal dame!!!

Det er koselig å ha ringer som har en historie i familien synes jeg!!! Eller smykker generelt!

Kjedelig lunsj altså!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...