Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 Jeg er ikke døpt og har aldri vært i noen dåp, men sønnen vår skal etter farens ønske døpes. Jeg lurer på hva barnet får i gaver.
SnikkSnakkSnakketøy Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Vi har nyss hatt dåp til minsten, og fikk bl.a. -penger -eventyrbøker (Asbjørnsen og Moe's verk) -Den store Godnattboken (fås i bokhandel) -Rørospledd i liten størrelse (fint å bruke i vogn...) -lommekniv i Tele-mønster -sølvbestikk -sølvkopp -ramme med navn og f.dato -en liten malt barnestol med OleBrumm motiv, kjøpt hos www.malurten.no (sjekk den siden, myyyyye fint å ønske seg der!!!) -fond-sparing -tinn etui til å ha dåpsattesten i -liten Bergans tursekk (kjekk når han skal begynne i b.hage)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå