Gå til innhold

Hva får man?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke døpt og har aldri vært i noen dåp, men sønnen vår skal etter farens ønske døpes. Jeg lurer på hva barnet får i gaver.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har nyss hatt dåp til minsten, og fikk bl.a.

-penger

-eventyrbøker (Asbjørnsen og Moe's verk)

-Den store Godnattboken (fås i bokhandel)

-Rørospledd i liten størrelse (fint å bruke i vogn...)

-lommekniv i Tele-mønster

-sølvbestikk

-sølvkopp

-ramme med navn og f.dato

-en liten malt barnestol med OleBrumm motiv, kjøpt hos www.malurten.no (sjekk den siden, myyyyye fint å ønske seg der!!!)

-fond-sparing

-tinn etui til å ha dåpsattesten i

-liten Bergans tursekk (kjekk når han skal begynne i b.hage)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...