Gå til innhold

Begynt å blø!!


blondie30

Anbefalte innlegg

Kan nesten ikke tro det........ Begynte å blø i går kveld, ikke mye da men. Ringte legevakten og de gav meg ikke store forhåpningene. Skal til legen min i dag, er jo for tidlig å se noe på ultralyd så vet ikke om jeg i det hele tatt får noe svar om hvordan det ligger ann, er såå fortvila!!! Prøvd i et helt år før det klaffa, så om jeg mister nå vet jeg ikke hva jeg gjør............ Bare griner i dag jeg................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg hadde også småblødninger i begynnelsen med min nr 2. Fikk beskjed om å ta det med ro. Krysser fingrene for at alt går bra med deg. Ikke gi opp håpet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.. Ikke noe kjekt. Forstår godt at du er fortvilet og bekymret, men det skal være helt normalt å blø litt de første mnd så det er ikke sikket at du har mistet fordi. Vet om flere som har opplevd det samme der det likevel har gått bra.Har også hørt at så lenge man ikke har smerter pleier det ikke å være noe å bekymre seg over. Ønsker deg lykke til og håper det bare er falsk alarm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er noen trøst, så blødde jeg en del i første del av svangerskapet sist. Var til UL da jeg var rundt 6 uke, men legen så ikke hjerteslaga, og mente at jeg mest sannsynlig hadde mista. Jeg lå sykmeldt ei uke rett ut på sofaen med blødninger, tok ny UL etter at uka var gått, og da slo hjertet:) Under 1 cm med et lite hjerte. Det viste seg at jeg hadde litt sen eggløsning, og det var derfor hjerte ikke slo første gang jeg var der. Selv om ting ser svart ut, er det ikke nødvendigvis det. Lykket til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du. Ta det med ro. Litt blod, spesielt hvis det er lyst- er helt ok. Kalles festeblødning. Blør du mye med menssmerter, er det grunn til bekymring- da er det en mest sannsynlig et dødt embrio og renselesen er i gang. I så fall-. trøst deg med at det er naturens måte i å rydde opp i når noe er galt. Selv om du må prøve igjen, er det bedre at det evt skjer nå enn at du finner alvorlige feil på UL i uke 18. En venn av meg hadde traumatisk da- ikke noe hjerte... Så støtt deg til naturens valg - og igjen - slik du beskriver det er det sikkert ikke noe galt :-) lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg krysser fingrene for deg!!!!!!!!!

Ellers må jeg innrømme at jeg har endel vondt i magen. En blanding av mens liggnende smerter og noen skikkelige"tak". Er oppblåst og føler at jeg har gått opp en str allerede, er det normalt da?

Jeg har temin 9 oktober, så det er jo tidlig. Noen som kjenner seg igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen, godt med så mye trøst og oppmuntring!! Takk for det :)

Vært både hos lege og UL , kunne ikke se at det var noe galt, men kunne jo ikke se noe liv heller (men er jo litt tidlig for det å da) tok blodprøver, å skulle ned igjen til lørdag å ta nye. Vet ikke helt hva det heter det de sjekker, men hun gynokologen forklarte iallfall at om det var stigning på de prøvene til lørdag, var det et godt tegn. Krysser fingre og tær!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lurt veldig på hvordan det gikk med deg i dag og det var godt å lese at alt såg fint ut!! :) Tror nok dette går bra, du må ha til lykke til på lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på sykehuset å tatt nye blodprøver i dag. Hcg stiger , og det betyr at jeg fortsatt er gravid!!!! Nesten slutta å blø å...... ÅÅÅÅÅÅÅÅ så godt, nå er jeg letta å gla (og sykmeldt) ha en fantastik helg alle sammen. klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...