Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere sendt ut invitasjoner ? Hvis ikke, når har dere tenkt å sende ut ?

Hvor langt er dere ellers kommet med praktiske gjøremål ?

Tror jeg er litt seint ute med et par ting

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du! Jeg skal gifte meg 16. juni og føler også at jeg er litt sent ute.. Iallefall med innbydelsene! Har tatt noen bilder av oss som kommer om ca en uke, så jeg bør kansje gå i en hobbybutikk og hamstre snart.. Det eneste som egentlig er i boks er brudekjolen, kjerka, lokalet, fotografen. Ja det var visst det! Blir litt stressa nå... ;o) Hvor langt er du komt da?

Skrevet

heisann! vi ska gifte oss 30 juni..har bare kirke, lokale å kokk....holde på å lage invitasjonan, men har gidd beskjed til folk kas helg det blir:) e vel kanskje litt seint ute vi å..?! føle ikke det e så veldi stress, men æ tar kanskje helt feil................ :)

Skrevet

Vi gifter oss 30juni.

Invitasjonene er bestilt ok kom i posten idag :) Ligger på postkontore :)

De blit sendt ut i neste uke når jeg har fått de personlige frimerkene våre :) Siden vi gifter oss midt i fellesferien er det greit at folk får tidlig beskjed. Samtidig som at vi gifter oss i København så vi må ha svar fra folk i god tid siden vi skal nedover i april og fikse litt små ting.

Jeg har fikset ferdig kirke, hotell, fotograf, mat, noe blomster, brudekjole og litt annet små fiks.

Det jeg har igjen er limousin, klær til mann og datter også ett par blomster og sko til alle da :)

Skrevet

Hufsemusa: hvor ordner du personlig frimerke???

Vi gifter oss også 30. juni. Holder på å skrive innbydelsene i disse dager. Ellers er kirke, lokale, mat, drikke, fotograf, frisør, band til festen bestilt. Kjole skal jeg få sydd, så skal bare ut å prøve litt...

Neste på programmet er vel frisør og kjole til brudepikene, blomster, bordkort....

Mye å tenke på, men det er ordentlig gøy da!

Skrevet

Inbydelsene blir nok sendt ut om 1 mnd tid tenker jeg. Alle som skal komme vet om det, så det kommer ikke som noen overrakselse for noen.

Skrevet

At det er kjekt ja! Livet mitt kommer sikkert til å føles litt tomt etter bryllupet er over, for da har jeg jo mistet hobbyen min... he he...

Skrevet

Titti♡♫ Ja det har jeg :) Bildet av meg og samboeren :) Kommer til og bli så fint på de fine invitasjonene :) Istedenfor ett torskehodet el hva disse frimerkene nå har :) hehe

Skrevet

Jeg har ikke engang begynt å tenke på invitasjoner, bordkort ol enda.

Jeg har dukene , brudekjolen m tilbehør , lokaler, snakket med kokken, fotografen , og "bestilt" dommer som skal vie oss, og brudesuite .

Sikkert MYE mer som må tenkes på og ordnes :)

Skrevet

Gifter oss 16.juni, og holder på å lage invitasjonene nå... Regner med å sende de ut i slutten av denne måneden. Men vet ikke når jeg skal sette svardato? Hva gjør dere?

Ellers har vi lokale og mat og drikke klart, fotograf er bestilt, samt bryllupsreise. Jeg har kjøpt drømmekjolen fra Linea Rafaelli, og avsatt time til sminke og frisør på den store dagen...Ellers gjenstår det mye småtteri, gitt!!!!

Skrevet

Gifter oss 16 juni og kommer til å sende ut innbydelsene nå i løpet av neste uke.

Vil være ute i god tid med tanke på at folk skal sette opp ferien sin, også at gjestene kommer fra sør og nord i landet.

Har satt svarfrist til 1 mai.....det sies jo 1-2 mnd, så da syntes jeg 1,5 var helt greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...