Trollmora Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 Fant denne lille historien, som er akkurat passe for dette fora ) Har du tenkt på datateknologien og hvordan den kan bli misbrukt, noen ganger uten intensjon, med alvorlige konsekvenser? Tenk deg saken med mannen fra Illinois som reiste fra kulde og snø på ferie til varme og solfylte Florida. Hans kone var på forretningsreise og skulle møte ham der neste dag. Når han ankom hotellet bestemte han seg for å sende sin kone en liten e-mail. Han kunne ikke finne papirlappen hvor han hadde notert ned hennes e-mail adresse, så han prøvde å rekonstruere den fra minnet. Dessverre glemte han en bokstav, hvilket resulterte i at mailen i stedet ble sendt til en gammel prestekone, hvis husbond hadde avgått med døden dagen før. Da den sørgende enken sjekket sin e-mail, så hun forferdet bort på monitoren, satte i et forferdelig hyl og besvimte slik at hun falt på gulvet. Familien hørte det forferdelige hylet og løp inn på rommet, hvor de så følgende melding på dataskjermen: Min Elskede Kone, Jeg har akkurat sjekket inn. Alt er klart for din ankomst i morgen. Din Kjære Mann PS. Det er sannelig varmt her nede. Ha en fiin torsdag!
Reveenka Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 Hahaha! Ler høyt her jeg sitter; den var ubetalelig! Særlig den om varmen, det gjorde nok inntrykk! c",)
Gjest Skrevet 1. februar 2007 #3 Skrevet 1. februar 2007 hoff hoff hoff =0) den der var virkelig smilevennlig,hahahahahehe rister her jeg sitter =)))) tjihi.. ha en flott da du også,og takk for latteren.den trengte jeg nå ;o)
Superlis Skrevet 1. februar 2007 #4 Skrevet 1. februar 2007 Takk for den! Trengte noe og le hjertlig av:)) Den var en av de virkelig gode hahahaha
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 ler så Knerten lurer på om det har vippet for mamma....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå