Gå til innhold

fru<3 og aries69

Attpåklatten :-)™

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klare for sjokobombetreff på Valaker lørdag kl 13?

Det er vi:-))

Og jeg gjør som sist, tar med sambo og muligens svigermor, så får jeg sludret i ro og mak, mens de tar turboprinsessen med på shopping:-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann! Skal prøve å få dette til da vet du, <3 mannen skal reise til utlandet lørdag morgen, men det må vel ordne seg likevell. Skal fri til storesøskenene, kanskje de kan være barnevakt for meg ei stund. Slik at turboprinsen ikke river ned hele bakeriet =0).

Lover jeg storesøs på 10 en tur på wow etterpå så kanskje hun vil bli med, hun er ellers helt allergisk mot kjøpesentre og butikker. Det er jo helt greit foreløbig, det snur seg nok etterhvert!

Skrevet

lenge siden jeg var inne her, hvordan går det med din søster nå klatten??

Skrevet

Så koselig at vi sees til lørdag:-) Jeg var på Wow på Ski og kjøpte knalltøff skibukse og jakke til 13-åringen her om dagen til halv pris:-))

Søsteren er dårlig nå, det går jo en vei, men hun er tøff og kjemper.....Var hos henne til halv ett i natt på sykehuset (takk og pris for enerom) og hun var så takknemlig for de er så søte der. Når de serverer mat så legger de på blondeduk (!!) og greier, og for en liten Jomfrupike så er jo det midt i blinken;-)) Flere prøver idag, de tror at det kan være komplikasjoner fra operasjonen før jul. De ventet for lenge dessverre......Men, vi krysser fingrene for at vi skal få ha henne her på jorda, i dette livet, litt til:-)

Skrevet

Svarer her jeg, selvom jeg ikke skal på sjokobolletreff(sniff...)

Vil bare si at jeg håper dere slippe flere komplikasjoner og forverrelser på en stund, og at denne tiden dere har igjen kan bli så god som mulig!

Og så fint at det er folk på sykehuset som gjør det lille ekstra - da blir ting litt lettere å bære.

Skrevet

Takk for det:-))

Skrevet

Ja, det går fint! Skal nok finne kvarandre der! Det blir meg og mini (i svart vogn) og to kjekke tenåringsjenter! Som absolutt ikkje har noke imot en trilletur om mini blir utålmodig! Snakkast! c",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...