Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 Alle har den jo i en eller annen variant eller farge! Jeg kunne aldri tenkt meg en vogn som hele Norge har samme som! Ikke er den spesielt fin heller. Hurra for alle som har klart å styre unna den! Det er så mange andre fine og praktiske vogner på markedet.
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 Jeg har den og er lei den selv. Haha! Bruker den bare på butikken pga utrolig dårlig demping. Snuppa trives ikke i den.
Tuppa :) Skrevet 1. februar 2007 #3 Skrevet 1. februar 2007 Smaken er som baken... Er faktisk ganske fornøyd med Quinnyen jeg! Men alle har den, litt kjedelig, dette var noe jeg ikke hadde lagt merke til før vi kjøpte den....
SuperGlad Skrevet 1. februar 2007 #4 Skrevet 1. februar 2007 har quinny speedi, men har i en farge som jeg nesten ikke har sett i Norge, så jeg er ikke lei av at andre har samme vogn som meg. Har også en teutonia å bruker den mest siden quinnyen min er ekkel å kjøre på snø.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå