Dailis Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #2 Skrevet 1. februar 2007 Ville ikke hoppe på den andre tråden til deg, hehe.. Har tenkt så masse på deg i dag.... Ha en god natt, håper du får sove godt.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. februar 2007 #3 Skrevet 1. februar 2007 Takk som spør! Det går bra, akkurat kommet hjem fra sykehuset:-) Hun var ved godt mot og vi har hatt en nydelig kveld. Hoppet over film og skravlet istedet, om gamle dager, om pappa og mamma, om bror, og barn og tantebarn og kjærester og alt mulig igrunn. De er så gode de pleierne som jobber der, omsorgsfulle og snille. Hun ene fulgte meg til og med ut en "hemmelig" dør, så jeg skulle slippe å gå gjennom legevakten og gjennom et skogholt......mørkredd ja.........snille er de:-) Så jeg fikk pakket inn søsteren godt i dyner og puter, kysset henne god natt og dro. Skal tilbake igjen imorgen utpå dagen og avløse mamma:-) Vi vil jo være der sammen med henne. Jeg reiser til Ålesund fredag og jeg håper hun blir på sykehuset over helgen. Der har de hele maskineriet og hun er trygg der. Nå skal jeg skumme gjennom innleggene og stupe til sengs!
Dailis Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2007 Høres jo koselig ut da. God natt igjen, drøm søtt=D
Babyonboard ;-) Skrevet 1. februar 2007 #6 Skrevet 1. februar 2007 Natta til dere ;-) Og godt å høre at du Klatten har hatt en god kveld hos søster! Sove godt nå... Klem
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. februar 2007 #7 Skrevet 1. februar 2007 Natta du og vennen:-)) Klem klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå