Trollmora Skrevet 1. februar 2007 #26 Skrevet 1. februar 2007 Mange vil nok kalle meg kresen, men.... Blodpuddingog lungemos. Sjømat er ekkelt, men jeg liker fisk så lenge den ikke har vært innom en flaske kaustisk soda. ( jobbet på rekefabrikk i veldig ung alder-dere skulle visst) Klubb (en variant av komle/raspeballer) Smalahove er ikke mat Rakfisk og gravet fisk - æsj, bedervet mat er IKKE mat Gammalost og muggoster I mange år spiste jeg ikke kylling fordi jeg syntes så synd på den stakkars fuglen...... Jeg får noia med små runde ting i maten min, så erter, mais og bønner er helt utelukket.
Babyonboard ;-) Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #27 Skrevet 1. februar 2007 Hihihihihi... Måtte le da jeg leste: Jeg får noia med små runde ting i maten min, så erter, mais og bønner er helt utelukket. Det må vel være særeste hittil??? ;-)))
Ronja65 Skrevet 1. februar 2007 #28 Skrevet 1. februar 2007 He he... I min barndom/ungdom så spiste jeg ikke hest.... Men det var ikke fordi den ikke smaket godt.... Insåg når jeg ble lit eldre, at det ble lit vanskelig:-))
Dailis Skrevet 1. februar 2007 #29 Skrevet 1. februar 2007 Muggoster er jo bare såååå godt! Men smalahove og slikt er jeg enig i, jeg liker forøvrig ikke syltelabber heller..... Når man snakker om ting jeg ikke liker er det noe annet enn jeg absolutt ikke spiser...
Maud Skrevet 1. februar 2007 #30 Skrevet 1. februar 2007 Jeg tror jeg er ganske altetende, mye av det dere andre nevner som ekkelt synes jeg er ganske godt. Muggoster med masse smak, sjømat, fårekjøtt, fetaost, thai-mat... Mmmmmmm Jeg klarer imidlertid ikke å spise blodpudding, lever eller lungmos. Tror faktisk jeg er allergisk jeg. Det snører seg sammen i halsen og jeg får antydning til migrene bare av lukta. Til det sier jeg nei takk, ellers smaker jeg på alt.
dritgrei hei hei! Skrevet 1. februar 2007 #31 Skrevet 1. februar 2007 Det er så mye jeg ikke liker, at om jeg ikke var umoden før, så er jeg det i alle fall nå.... Vel: -fisk -sjømat generellt -spinat -bønner -erter -tunfisk -hjerne,tunge, lunge,- innmat har feil navn, det skulle hett innuspiselig. -hvalkjøtt -detteerjegikkevantmedderforspiserjegikkedissedyrenekjøtt -rogn -rakfisk -lever -lungemos -sånn hvit fettpølse -ost av ymse slag -tyttebær -morsmelksvaffler -trollkrem -nøttekake -fruktkompott
Urtete Skrevet 1. februar 2007 #32 Skrevet 1. februar 2007 Lever...... Sånn gryte med lever - fy f¤#¤ - vemmelig! Oster som lukter - inkludert geitost. Æææææsj! Det gjelder sauser med geitost i også - snakk om å ødelegge en god saus.... Svigermor er ekspert på saus med geitost, og jeg har kjempetrøbbel med å svelge..... Fikk servert kalvehjerne i Bulgaria for 15 år siden - lite delikat, kan man si! Men interessant å se på hehehehe!
Gummelillan Skrevet 1. februar 2007 #33 Skrevet 1. februar 2007 Syltelabber! Smalahove derimot er jo kjempegodt. Smaker egentlig bare pinnekjøtt og hvis du lukker øynene så ser det ikke så fjernt ut ;-)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 1. februar 2007 #34 Skrevet 1. februar 2007 Komle, kompe, raspeball... kjært (?????) barn, mange navn! Klarer det bare ikke, jeg...
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 1. februar 2007 #35 Skrevet 1. februar 2007 Og all yndlingsmaten min står på æsj-lista til dritgrei...
dritgrei hei hei! Skrevet 1. februar 2007 #37 Skrevet 1. februar 2007 ha ha ha... jeg tenker at morsmelksvafflene står høyt i kurs :-)
Gla-mor Skrevet 1. februar 2007 #38 Skrevet 1. februar 2007 Hjemme hos mine foreldre steker de TORSKETUNGER....... (men så er de nordlendinger, da). Blir sånn geleaktig masse med fiskesmak. Uff, det er skikkelig ekkelt, så det spiser jeg ikke. Spiser ikke skjelldyr heller, men det er mest fordi jeg er allergisk. Synes det er litt ekkel konsistens på det også.
Urtete Skrevet 1. februar 2007 #39 Skrevet 1. februar 2007 Måtte gudene forby noen å servere meg morsmelkvaffler!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hahahahahahaha, hva sier man hvis en kreativ sjel serverer det da? Eeeeeeeehhhhh........, jeg er stappmett - ha´kke mulighet for å få ned et lite hjerte engang.......?!?
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 1. februar 2007 #40 Skrevet 1. februar 2007 Jeg elsker torsketunger, lever, rogn og hvalkjøtt!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 1. februar 2007 #41 Skrevet 1. februar 2007 Joikakaker :-( Var på camping med familien som liten. Vi hadde det til middag en dag. Resultat: 4 stk som spydde utover alle soveposene og hverandre hele natten. Nektet så mye som å smake på det siden. Ellers... bernaise saus, eller babybæsj som ungene sier ) Alle typer råtten og muggen mat "urk" Jeg er av den kjempekresne typen så denne listen kunne blitt lang som et ondt år om jeg hadde giddet :oP Det meste av ferdigmat er æsj! + all macDonalds og burgersjappemat spaghettisauser o.l. på glass "urk" Ikke særlig fordelaktig å være kresen nei :-S
Tiggywinkle Skrevet 1. februar 2007 #42 Skrevet 1. februar 2007 Spiser det meste, men en del ting jeg aldri har smakt og heller alri kommer til å spise; lungemos all blodmat Klarer bare ikke tanken på det. Smalahove som flere nevner er nam, nam - som pinnekjøtt
Babyonboard ;-) Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #43 Skrevet 1. februar 2007 *ler og ler* Ante ikke at dere modne damene hadde sååå mange ulyster ;-))) Trollmora står fortsatt veldig høyt i kurs med de små runde... Og Dritgrei; Er det virkelig noen som finner på å servere MORSMELKSVAFLER??????? Æsj.....
Babyonboard ;-) Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #44 Skrevet 1. februar 2007 hvis du lukker øynene så ser det ikke så fjernt ut ;-) Og når du åpner de, ligger hodet der og ser på deg.... Med tenna på tørk!!! Uæargh.... Tror "ser" er nøkkelordet her ;-)))
La Perla Skrevet 2. februar 2007 #45 Skrevet 2. februar 2007 Nei, faktisk tror jeg at jeg kan spise alt som kalles mat. Trodde ikke jeg likte blodpudding, men så fikk jeg er i frankrike som var HIMMELSK - noe av det beste jeg noensinne har smakt. Smalahose har jeg spist siden jeg var bitteliten. Elsker snegler. Har spist froskelår - det var ok. - Har smakt kalvehjerne, det var sånn passe, men spiser ikke det igjen pga av frukt for kugalskap..men ikke pga a smaken. Det eneste jeg kanskje ikke hadde spist var insekter og larver og sånt, hvis jeg hadde fått det i ett eller annet eksotisk land.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå