FruMamma med nr 2 Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 Noen som vet hvordan man kan tørke frukt selv? Sånn som de vi kjøper i pakke...ananas, mango, fersken osv....
Gjest Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 Varm opp ovnen til 60 grader, skjær frukta du vil bruke i skiver (epleskiver bør ligge i vatn med litt sitron i ca 10 min først), vask og tørk forsiktig med eit kjøkkenhandkle. Legg frukta utover ei steikeplate og la dei stå i ovnen i 3 timar. Vend av og til, gjenta prosessen neste dag om nødvendig. Oppbevarast i lufttett boks Frukta bør vere godt moden for at den skal vere søt og god etter tørking.
FruMamma med nr 2 Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2007 Oi, tusen takk for den:) Da skal jeg prøve det.... Har du prøvd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå