phantomet Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 I det jeg var på vei i seng tikket det inn en sms på mobilen. "Hei! Jeg kan desverre ikke passe hunden som lovet neste helg for jeg skal på fest." Nok en gang viser en av mine eldste venninner seg fra sin minst sjarmerende side. Neste helg ska hele phantom-gjengen på tur. Vi skal på hotell for å feire svigers 70års dag med stor festivitas. Og jeg hadde ordnet med hundepass trodde jeg... Det samme skjedde faktisk i det Måka skulle fødes også. Min venninne hadde plutselig fått andre planer idet vi kontaktet henne når fødselen var igang.. Den gangen trådte svigers til og passet hunden, men det er jo ikke en mulighet nå. Og her stiller phantomfamilien opp som rådgivere ved boligkjøp, drar på visninger, bærer flytte lass, svigers ordener med lure investeringer, vi inviterer til julaftenfeiring, middagspising ukentlig, TV kvelder med kos, middager med siste beiler osv osv... trøst ved kjærestebrudd...og sist var det Greys kveld, der phantomet fant frem en skål sjokolade og min venninne etterlyste salt snacks istedenfor... Har man vært for lenge singel uten barn da eller??? tror jeg må lage enda en annonse.,..om at mindre intelligent hund søker midlertidig plassering...
Superlis Skrevet 31. januar 2007 #2 Skrevet 31. januar 2007 Huff så kipt...av og til får man sånne midt i tryne!!! Veldig dårlig gjort,har man lovet noe så har man lovet noe,da skal det alvorlige ting til for og bryte løfte. Definitivt for lenge singel uten barn ja!!!!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 31. januar 2007 #3 Skrevet 31. januar 2007 Noen ser ikke andres behov for deres egne står i veien 24/7..... Er nesten helt utrolig, men det ser ut som om du har en av tidenes mest egoistiske venninner. Ja litt for lenge uten noen å ta hensyn til gjør deg ikke særlig sjarmerende..... Jeg kan desverre ikke ta hunden din, da vi ikke får ha husdyr her vi leier.
-Lin Skrevet 31. januar 2007 #4 Skrevet 31. januar 2007 Uff! Det var dårlig gjort! Det finnes ikke en kennel i nærheten da? Kanskje du kan spør om hun vil være med å dele på utgiftene siden hun først hadde lovet å ha hunden? Vi har også hund og sliter med å få noen som kan ha den hvis ikke svigers kan. Når vi reiser til mine foreldre for bare en helg er det greit at hunden får slippe. Den bilturen tar nemlig minst 7 timer... Men i sommer tok vi mot til oss og spurte noen naboer som alltid er veldig glade og stopper og snakker med hunden når vi møtes. De ble så glade og hadde veldig lyst å passe henne. De ville heller ikke ha noe for det, men vi ble jo så takknemlige vi og at vi kjøpte gavekort på Pizza til dem (de har 3 barn Kanskje du har noen sånne kjekke naboer eller noe og? .....-Og så du som var så flink og var på vei i loppekassa! Prøv en gang til du, og irriter deg videre i morgen ) Da er du kanskje mer opplagt og. Du får jo ikke gjort noe med det i kveld uansett...
Babyonboard ;-) Skrevet 31. januar 2007 #5 Skrevet 31. januar 2007 Jeg kan ikke hjelpe med pass sånn på stående fot, men vær så snill å holde oss underettet.... Phantom familien SKAL på tur nemlig!!! Omså jeg skal passe den bikkja selv ;-)))
Babyonboard ;-) Skrevet 31. januar 2007 #6 Skrevet 31. januar 2007 Og hu venninna kan du gi til loppemarked!!!! Kjempegiga stor god klem fra meg! ;-))
Ronja65 Skrevet 31. januar 2007 #7 Skrevet 31. januar 2007 Når er dette??? Hvis det er nå til helgen, så er det bare å komme med den hit. Men neste helg blir vanskelig da vi skal til Thailand. Men vi elsker hunder i denne familien. Så det er bare å si ifra:-)
dritgrei hei hei! Skrevet 31. januar 2007 #8 Skrevet 31. januar 2007 hun har ikke hatt for mye ansvar i alle fall....... hun kan få diplom - jøye meg for et menneske, men du vet hvilken dag det er i dag, så jeg har ikke spes til overs for duster! :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. februar 2007 #9 Skrevet 1. februar 2007 Vi tar`n neste helg vi!! Ikke noe problem - dere skal på fest, dermed basta!!! Vi er glad i hunder, dumme og ulydige - ingen hindring:-))) Bare den er barnevennlig da!
Trollmora Skrevet 1. februar 2007 #10 Skrevet 1. februar 2007 Enig med babyonboard: Den venninnen kan du gi bort på loppis! Men hvis hun skal på fest en skarve kveld, hvorfor kan hun ikke ha hunden da? Prøv heller å skaff en litt større avstand til henne, så slipper du å bruke masse energi på en stor egoist.
phantomet Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #11 Skrevet 1. februar 2007 Tusen takk nok en gang for støtte og fine ord,... Hva skulle vel et phantom ha gjort uten dere? *smiler* Klatten: Hunden er veldig snill med barn, faktisk skygger den litt banen ved kontakt med minimennesker...Men du skal slippe å ta hunden! Vi har ordnet det slik at et vennepar som bor i nærheten skal lufte ham. DVS mannen skal gjøre det mens kona er på tur til nordnorge med ungene. Hurra!!! (PS! Det er Måkas faddere som trår til nok en gang!)
Babyonboard ;-) Skrevet 1. februar 2007 #12 Skrevet 1. februar 2007 Godt å høre at det ordnet seg, men hadde tatt bikkja vi hvis det IKKE ordnet seg ;-) Vi er alltid i beredskap må du huske! hehehehe
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. februar 2007 #13 Skrevet 1. februar 2007 Så bra da, men vi hadde gjerne tatt den vi altså:-) Vi har vært hundepassere i årevis vi:-))
Babyonboard ;-) Skrevet 1. februar 2007 #14 Skrevet 1. februar 2007 hahaha... Klatten, skal vi sloss om den bikkja? ;-)))
♥Snulder Skrevet 1. februar 2007 #15 Skrevet 1. februar 2007 Første tanken min var at den kan Snuldermannen hente! Jeg er livredd bikkjer, men synes det er langt verre med slike skapinger som "venninnen" din! Jeg har nulltoleranse med sånt. Du stiller opp i det vide og brede og får ikke annet en løftebrudd tilbake! Nei vettu hva...
Babyonboard ;-) Skrevet 1. februar 2007 #16 Skrevet 1. februar 2007 Passer gjerne dyret, men venninna di får du ha for deg sjøl liksom ;-))) Hehehehe.... Hun venninna e'kke mye populær her på dib!!! Hørt noe mer fra henne forresten, Phantomet? Burde skjemmes burde hun! Fordi hun skulle på fest!! Hvor gammel er hun egentlig?
Ronja65 Skrevet 1. februar 2007 #17 Skrevet 1. februar 2007 Samme her phantomet... Vi er glade i hunder her... så bare spør meg, så passer vi mer en gjerne en annen gang.....Bor jo ikke så langt unna heller:-)) Så fint at det ordnet seg:-)
Gummelillan Skrevet 1. februar 2007 #18 Skrevet 1. februar 2007 Hallo!!!!!!!!!!!!???????????????????????????????????? Jeg har null hundetekke, men å passe den usynlige hunden din en kveld skal jeg da alltids takle ;-) Det er neste helg det er snakk om, ikke denne? Vi skal ha middagsgjester, men jo flere jo bedre ;-)))))) Og du... Venninner som ikke liker sjokolade er IKKE noe å samle på ;-)
Urtete Skrevet 1. februar 2007 #19 Skrevet 1. februar 2007 Kjenner jeg blir suuuuuur på dine vegne, phantomet! For en egoistisk og utakknemlig venninne! Hun har helt sikkert mange gode sider også, men noe sier meg at dette er en dame som foretrekker å få - og det å yte noe tilbake er liksom ikke like interessant....... Definitivt singel og uten barn for lenge, jeg har også erfaring med den type damer - ikke enkelt..... Men noen ganger har man igjen for å sette ned foten, slutte å gi og gi og gi og gi... For sånne damer tror dessverre at det er en selvfølge at alle står på pinne for dem. Det rare er at de faktisk innbiller seg at alle andre nyyyyter å få varte dem opp, hjelpe dem med praktiske ting osv... Hallo!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå