Gå til innhold

Hjelp... hva gjør jeg???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er alenemamma tilen på 18 mnd, Har en kjæreste som har to barn, har møtt de ca 3 helger.. De er veldig begeistert for meg, og jeg for dem.. Men dessverre har jeg begynnt å miste følelsen for han.. Syns det er så fælt, tenker på barna og hva det gjør med dem... Alle sa det var for tidlig å gå inni nytt forhold etter barnefaren, ble slutt i mars.. men det er ikke alltid like lett å styre følelsene... Er det noen som har lignende erfaringer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom dere har opptrådt som venner, og kun det er det jo ikke noen stor skade skjedd. Men det er bedre og ta det opp nå, enn å vente. Og jeg synes man skal vente med å være kjærester i forhold til barna til man er helt klar for å satse på forholdet.

Så gjør det slutt, og si det sm det er, det er for tidlig, jeg må ha mer tid, og dette kan ikke bli mer.

Ikke sikkert at ungene tar det så tungt:-) De er tilpasningsdyktige!

Lykke til!

Skrevet

var jeg veldig bestemt på ikke involverer sønnen min i noe forhold før jeg var sikker på at det var noe å satse på. Deretter kom ilddåpen for mannen min (og meg), om sønnen min ville like han (og om stesønnen min ville like meg).

Tror ikke barna har godt av å møte en rekke "tanter"/"onkler", alle trives best med et noenlunde stabilt familieliv. Men når alt ble som det ble, så er det jo greit at du fant ut av følelsene dine så pass tidlig, før barna har rukket å bli vant til deg. Din lille kommer nok til å glemme både mannen og barna fort. Lykke til videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...