Gå til innhold

Hjelp.. hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er alenemamma for en på 18mnd. Har hatt en kjæreste i ca mnd.. Han har 2 barn, som jeg har møtt 3 ganger, de er veldig begeistret for meg. Men dessverre har jeg begynnt å bli lunken i følelsene mine for han.. Føler meg som verdens værste menneske.. Har vært veldig forelsket, og vi snakket om å flytte sammen til høsten.. Tenker på barna hans hvor skuffet de vil bli.. Og han kommer til å bli kjempelei seg.. Alle sa at det var for tidlig etter mitt forrige forhold å innlede et nytt, men det er ikke lett å styre følelsene.... Men nå ser det ut til at de får rett...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det var 4 mnd vi har vært sammen

Skrevet

da bør du være ærlig mot han og fortelle det ganske raskt....før både han og barna knytter for sterke bånd.

Dette er jo slikt som kan skje, men vil nok anbefale deg at eventuelt neste gang du treffer en med barn...lar du det gå litt tid før du møter barna. gjerne 1/2 år.... barn skal ikke blandes inn i forhold før det har gått lang tid..min mening da.

For å skåne barna :-)

Lykke til til deg :-)

mvh

Skrevet

Er helt enig ang å ikke møte barna så raskt, men jeg lot han styre det..

Skrevet

da får du styre det selv ved en annen anledning :-)

Heldigvis er ditt barn så lite at om det nå skal ryke mellom dere blir det fort glemt....

Har litt vondt av deg jeg nå..

Ønsker deg alt godt...

mvh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...