Gå til innhold

**********UKE 14*************


Lille my <3 1+1 <3

Anbefalte innlegg

Da var jeg ferdig med min 14. uke. Syns egentlig tiden går ganske fort:) Har gått ganske greit denne uka egentlig. Merker veldig mye til ryggen nå fortiden, skal ikke mye til før smertene setter inn... Bekymrer meg litt egentlig, hadde håpet jeg slapp unna bekkenløsning. Men det virker ikke sånn:( Ellers så fikk jeg innkalling til ultralyd den her uka:) 1. mars er den store datoen:) Gleder meg veldig til det:) Magen klør... Og beina.. fikk beskjed av legen om å smøre meg godt, så det gjør jeg vel sånn ca 4 ganger om dagen eller noe.. Hehe. Vel vel, det var litt om min uke 14:) (om 5 uker er jeg halvveis:) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei.

Ja det går egentlig ganske fort, selv om det er tungt når den værste tiden står på! ( er i uke 15 om et par dage jeg også ).

Tenkte jeg skulle nevne at jeg bruke en krem for gravidemager ( anti strekkmerker ) i forige svangerskap med kokos olje i, og det fungerte veldig bra! Jeg fikk ikke strekkmerker og ungen var 3900 g! - Magen var svær!! Nå kan dette være veldig genetisk avhengig, men huden var i hvertfall ikke tørr å kløete når jeg brukte den! Var super fornøyd!

 

Hilsen meg ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

kremen jeg brukte den gang var kjøpt på apoteket i Engalnd. Den var ikke spesielt dyr og er veldig like de kokos kremene man får feks på Bodyshop osv. Så jeg tror det går greit å gå på Bodyshop eller lignende. jeg får jo ikke kjøpt den igjen jeg heller nå. men jeg tror det hadde mest å gjøre med at den type krem er veldig tykk, nesten som en salve og holder huden myk hele dagen.

 

Jeg håper på at det går like bra denne gangen.

Jeg skal skrive inn hvis jeg tilfeldigvis ser den samme kremen her. men som sagt jeg tror det funker like bra med en tykk kokos krem frs feks Bodyshop.

 

Lykke til ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...