Gå til innhold

Noen andre som debuterte sent?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var 26 første gang jeg hadde samleie. Hadde "rota" litt med flere tidligere, men av ulike grunner ble det aldri til at vi gikk hele veien. Dette er ikke ting som jeg snakker med venner om, så jeg lurer på om jeg er en av få, eller om det er en del som er såpass voksne før de har sex første gang.

Jeg er ikke religiøs, eller av andre grunner spesielt moralsk når det gjelder dette. Har onanert siden jeg ble kjønnsmoden i 13-årsalderen, og føler meg ganske åpen for å prøve nye ting. Er absolutt ikke prippen! Har alltid vært ganske sjenert, og ventet på at andre skulle ta initiativ...

Nå er jeg gift og har et veldig bra sex-liv. Har vært bra fra første stund! Vet at mange som debuterer i ung alder har erfaringer som ikke alltid har vært så bra. Det har jeg aldri opplevd. Noen få ganger har jeg hatt samleie uten å få orgasme, men det er flere år siden nå. Aldri hatt noen ekle opplevelser.

Så selv om jeg kom sent igang, har jeg hatt et veldig vellykket sexliv. Var veldig lei meg for at jeg var jomfru da jeg fylte 26, men nå i ettertid, er det helt greit å tenke tilbake på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flott for deg! Selv debuterte jeg ganske tidlig i forhold...16 år. Da jeg var 26 år, hadde jeg allerede to unger:-) Har forresten et supert sexliv jeg også.

Folk må gjøre det som er rett for dem.

Skrevet

Jeg var 18, men det var en ons. i fylla, skulle gjerne unnvært den.

Min første kjæreste fikk jeg når jeg var 19, 1 1/2 år senere. Han skulle vært min første.

Har nettopp truffet en ny, han debuterte i en alder av 32.

Skrevet

jeg debuterte da jeg var 13 med typen min på 14. vi hadde det kjempe bra sammen. ble slutt da jeg var 14. etter det så har jeg hatt 20 forskjellige partnere. før jeg ble 20 og fant mannen i mitt liv:D

jeg var laus ja, men nysgjerrig og levde ut min ungdomstid og fikk heller aldri noen sykdommer. brukte kondom seff. Glad for mine erfaringer.

Og fordi det har gjort at jeg er sikker i min sak at det bare er han:D

SElv har han hatt mange fler enn meg. Vi har vært gift i 8 år nå:D og sexen blir bare bedre og bedre!

Er 35 i skrivende stund.

Skrevet

Jeg debuterte da jeg var 22, med han jeg i dag er gift med. Var nok miljøbetinget det der - oppvokst i kristent miljø som jeg er, selv om jeg nok har vært utforskede nok på "egen hånd".

Skrevet

Stort sett klitten, men det hender en sjelden gang jeg får vaginal

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...