Gå til innhold

Endelig en postitiv test


Gjest

Anbefalte innlegg

Etter 4 år, og forsøk på egen hånd, hormonbehandling for eggløsning, og tre ICSI forsøk har vi endelig fått vår første positive graviditetstest :-), på lørdag som var. Trodde det skulle bli helt fantastisk, men er reservert og redd for at det ikke skal gå denne gangen heller. Det positive er at det blir bedre og bedr dag for dag, og jeg blir mer trygg på at det kanskje er håp. Føler meg overraskende bra, men puppene vokser og jeg er nok litt trøttere enn normalt. Pga prøverørsbehandling skal vi på ultralyd allerede 19.februar. Jeg fikk satt inn 2 embryo denne gangen, så det blir spennende å finne ut om det blir en eller to :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer.

Det må oppleves utrolig intenst, når man har forsøkt så lenge. Forstår at du er engstelig. Du for prøve å tenke positivt. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer:) for en herlig følelse! Håper du klarer å slappe av og nyte at du har blitt gravid, men jeg skjønner at du engster deg. Jeg er også sånn. Vi mistet i mai i fjor, og har nå vært under utredning, skulle også ha ICSI, men nå har jeg ikke fått mens, 4 dager over IKM....så jeg krysser fingrene!..men tør liksom ikke å glede meg for mye...derfor jeg venter med å ta test også. Har satt fredag som testedag, dersom mens ikke har kommet. Jeg har graviditetstegn; litt kvalm, mensmurring, ømme bryst og trett. Vi snakkes vel innpå her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!! Det er en uforståelig følelse når streken kommer frem på testen!! Vi har prøvd i 2,5 år og ventet på første ICSI nå... Ble operert for endometriose i november og vips så satt den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...