phantomet Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 over reportasjen fra Norge som hadde Trine Grung som hovedattraksjon... Når man ser alle de ande mødrene som er representert i programmet, ble vel inntrykket av Norge passe overflatisk og vulgært.... Verdens rikeste land og beste sted å oppdra barn...og så presenterer vi oss selv så dårlig, når vi endelig har muligheten til å spre viktig budskap om privilegiene vi tar for gitt her til lands...som mange andre land kunne tatt lærdom av...
Gjest Skrevet 31. januar 2007 #2 Skrevet 31. januar 2007 Det var midt i leggetid så tar det opp på harddisken - skal se det nå )
♥Snulder Skrevet 31. januar 2007 #3 Skrevet 31. januar 2007 Kunne vel nesten ikke vært mer enig med deg phantomet!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 31. januar 2007 #5 Skrevet 31. januar 2007 Jeg gledet meg litt til det jeg..... Og nå sitter jeg egentlig her og er bare flau.....
Maud Skrevet 31. januar 2007 #6 Skrevet 31. januar 2007 Jeg har ikke sett, tenkte at det umulig kunne bli særlig bra. Ikke lett å presentere dette på en god måte som andre kan lære noe av. Synd allikevel da, har skjønt at mange har gledet seg til å se programmet.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. februar 2007 #7 Skrevet 1. februar 2007 Jeg hadde igrunn bestemt meg for ikke å se det, for jeg syntes bare det lille klippet jeg så igår var litt pinlig. Men så har jeg aldri vært noen TG fan heller da:-)
Reveenka Skrevet 1. februar 2007 #9 Skrevet 1. februar 2007 Hehe - du kan trøste deg med at du har gått glipp av det sammen med meg! c",) Jeg tror ikke jeg skjønner hva dette er i det hele tatt, jeg.....
Babyonboard ;-) Skrevet 1. februar 2007 #10 Skrevet 1. februar 2007 Oprah Winfrey hadde besøk av Trine Grung i studio. Handlet om Mom's around the world... Alle er ikke like fornøyd med det hun sa... :-) fikk ikke sett det jeg heller...
Ronja65 Skrevet 1. februar 2007 #11 Skrevet 1. februar 2007 Det kommer i reprise 14.10 i dag på TV3:-)
Ronja65 Skrevet 1. februar 2007 #12 Skrevet 1. februar 2007 HELT ENIG...Tenker hun var supernervøs og lite forberedt. Snakket alt for mye og for fort. Va f....hadde pianøttsmøret med saken og gjøre?????
Gummelillan Skrevet 1. februar 2007 #13 Skrevet 1. februar 2007 Nå er jeg tydeligvis ikke med her... Hvem er egentlig Trine Grung??????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå