Gjest Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 Jenta mi er ganske aktiv (tror jeg da, har jo ikke noe sammenligningsgrunnlag) Merker henne stort sett hele dagen. Nå sparker hun ikke så ofte som før, men hun snur seg rundt veldig mye, og jeg kjenner godt at hun "lever" inni der. Magen buler og bukter på seg i alle retninger og det ser helt rart ut Jeg mistenker også at hun har snudd seg med hodet ned flere ganger, men hun snur seg tilbake etter ca en dag. Når hun først sparker kan jeg få ganske vondt hvis hun treffer i hofta eller i ribbena, alt ettersom hvordan hun ligger. Hvordan kjennes det ut i magene til dere andre?
snartmammapåny Skrevet 31. januar 2007 #2 Skrevet 31. januar 2007 Her er det og mye romstrering. Hele magen buler i alle retninger og babyen er i stadig bevegelse. Han kan og ligge helt stille i lengre perisoder, men om jeg dylter i magen begynner han å snu på seg;)
**My little Miss drama and I** Skrevet 31. januar 2007 #3 Skrevet 31. januar 2007 Samme her ,føles ut som jeg har en fisk i magen som spreller:-).. hun romstere og flytter på seg hele tiden , men det har vært mest i sidene og det kan bli litt ubehagelig/vondt når hun dundrer til;-).. trur ikke det har vært så mye liv før... I går sparka hun sambo i anskitet, hehe det var litt komisk.. Litt rart å kjenne en arm eller fot som skyver til din arm.. visst du skjønner hva jeg mener;-)..
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 31. januar 2007 #4 Skrevet 31. januar 2007 Her er det også en vanvittig romstering! Ikke alltid det er så veldig mye spark, men heller bevegelser, kjenner godt at det er liv i jenta vår! I skrivende stund gjør hun seg greit til kjenne ved å gjøre alle mulige rare bevegelser i magen! Så deilig å se og kjenne
Mammas_2_solstråler <3 Skrevet 31. januar 2007 #5 Skrevet 31. januar 2007 kjenner små spark, ikke sånne kraftige som i uke 25-28 for eksempel. Han ruller mye, flytter seg fra den ene siden til den andre osv. Mwn kjenner han stortsett hele dagen, både når jeg er aktiv og når jeg ligger.
Jente1980 Skrevet 31. januar 2007 #6 Skrevet 31. januar 2007 Hei:) Jeg er i uke 32, og her er det mye romestering ja. Gøy! Artig med de litt "skarpe" bevegelsene som kjennes ekstra godt, når en hånd eller en fot buler ut på siden av magen! Idag opplevde jeg å "kvekke" til to ganger grunnet skikkelig spenstige bevegelser:) Ellers så har den lille tydeligvis enda helt greit med plass der inne. Men det er klart at nå blir det bare mer og mer "rolig" nå som de siste ukene gjenstår...
prins 07 og prinsesse 09 Skrevet 31. januar 2007 #7 Skrevet 31. januar 2007 uke 31 her. ja mye romsterering. ikke fullt så mye spark men absolut mye liv. rundt å rundt- liksom h*n ikke vet hva som er opp og ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå