Gå til innhold

Hvor ofte kjøper dere klær til babyene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøper ganske lite, kjøper litt på salg men thats it..

Har litt dårlig samvittighet men så tenker jeg at de vokser jo så fort...

Hun har en stor kommode, med 6 skuffer med klær...hvor mye klær har deres babyer/hvor ofte handler dere?

Vurderer å handle litt i en katalog...mye fine vår ting nå:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kjøper klær heletiden til henne jeg... hun har kjempe masse..kjøper litt på salg om jeg finner noe jeg liker..ellers så kjøper jeg mye på H&M..syns de har mye fint...

jeg kjøper litt og litt i stede for å kjøpe masse engang.. har ikke fått kjøpt så mye tter jul siden hun fikk så mye.. men har vært å kjøpt et par sokker og en genser i dag..;)

Hun har en kommode med 3 store skuffer .de er full av bukser og gensre og kjoler... to små skoffer er med sengetøy.. i tillegg har hun to skuffer på badet (store) med bodyer, pysjamaser, strømpebukser og sokker... hun har også en del kjoler hengende i skapet... samt en skuffe i skapet til pappaen..der har vi alle strikke gensrene hennes....så ja hun har MASSE klær...hehe

Skrevet

Er ikke så mye, vi har arvet/ lånt endel, også kjøper vi heller noen få ting som er litt dyre selv- som ullklær ol. De sliter jo så lite på klærne, og så lenge han er ren i tøyet synes jeg det er unødvendig å ha så mye.

Skrevet

Tror kanskje ikke jeg har vært og kjøpt babytøy mer enn to-tre ganger og tassen er over 6 mnd. Har fått så mye fint at jeg ikke ser poenget med å kjøpe enda mer - og ikke synes jeg det er så moro heller...

Skrevet

litt ofte her ja,det er jo såå mye fint!!Mye kjekkere å handle til gullet enn til meg selv:-)

Skrevet

uff,altfor MYE!!!Jeg har handlet som en gærning på salg nå,men da har j kjøpt klær til neste år da,så vært litt fornuftig!

Men han bruker 62 nå,det har han gjort i et par uker,og j har enda ikke hatt på han alt han har for det er så mye i den str(fått en del og assa,hadde iikke kjøpt så mye i samme str selv)

Men j syns det er kjempe gøy og handle,så datteren og sønnen min har mer enn nok klær..altfor mye nesten,så har bestemt meg at j skal skjerpe meg litt nå:(men j eeeeelsker og handle til de :P

Skrevet

kjøper alt for mye klær.. og har stort sett på body pluss longs hjemme. så jeg får sjelden brukt alle de fine klærne jeg kjøper. helt teit altså..

Skrevet

Det er veldig opp og ned, men kjøper bodyer ganske ofte får ikke nok av det!

Skrevet

Det går litt i rykk og napp. Handler endel på salg.

Prøver å begrense meg litt da, for det er jo så kort tid det blir brukt. Er like "vemodig" hver gang søøøte plagg må pakkes bort :)

Skrevet

Jeg kjøpte bare i begynnelsen,for da måtte jeg..finne noe i str.44 men nå har hu kommet oppi str 56 og da har hu fått så mye av fam og venner som har barn på 1-2år og spør om vi vil overta klær etter barna deres..det har jeg vøri veldig takknemlig for!!Så hu har nok å bruke så jeg ser ingen vits og kjøpe bare for å kjøpe..men såklart klør det litt og da kjøpe jeg litt på salg..!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...