La Perla Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 ..For de over 25...de kan altså være 14 år yngre enn meg alle (unntatt venninnen min). VBi gikk i høst også og det var kjempegøy, men i vår er det ca. 5 ganger flere påmedlte enn i høst, så det kan bli spennende. Men det blir godt å få svingt litt på flesket igjen, hehe. Kanskje jeg skal melde meg på dansefeber (da hadde jentene besvimt av skam, hehe)??
phantomet Skrevet 31. januar 2007 #2 Skrevet 31. januar 2007 Jeg så på dansefeber for første gang igår var det vel.... Og jeg tror nok at du burde kaste deg uti det...En moden kvinne som viser småttisene hvordan det skal gjøres heier jeg på!!!! Såvidt meg bekjent så har vel Guri Schanke vist oss at det ikke er alderen det står på??? You go girl!!!
♥Snulder Skrevet 31. januar 2007 #3 Skrevet 31. januar 2007 Dans er gøy!!! Hmmm.... lurer på om jeg får lurt med Snuldermannen på jazzdans jeg??? Skulle ikke forundre meg...han har da jammen vært med på både aerobic og linedance!
La Perla Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 31. januar 2007 Jak, det er bare å kaste seg uti det. Guri Schanke får være forbildet! Hadde egentlig Madonna som forbilde, men får vel kanskje moderere meg litt, hehe.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. januar 2007 #5 Skrevet 31. januar 2007 Å så gøy!!! Jeg danset jazzballett/jazzdans i mine yngre dager, trente faktisk opptil 6 dager i uken på det ivrigste og jammen var det gøy:-))) Ha en herlig treningsøkt!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå