phantomet Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 Karkilsk sinna NattMåke gis bort via vinduet klokken 0300.... Hørselvern må påregnes, tålmodighet og store pupper en fordel... For nærmere info...kontakt undertegnede
Blomman Skrevet 31. januar 2007 #2 Skrevet 31. januar 2007 Tro jg har nok med min egen mr lakenskrekk / minste Blommangutt på natta..... har jo forsåvidt en ledig pupp, men den må fylles på mens den andre suges tom...
Dailis Skrevet 31. januar 2007 #3 Skrevet 31. januar 2007 Hmmm, klokken tre er akkurat innen de fire timene jeg har sjanse til å sove på natten, ellers kanskje......
♥Snulder Skrevet 31. januar 2007 #4 Skrevet 31. januar 2007 Hehe... jeg mangler store pupper, så jeg kan nok ikke ta ham! Itillegg så renger jeg med at mor vil ha igjen det hun har gitt bort sånn omtrent i 10-tida... blid, ren og mett!
phantomet Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. januar 2007 merkelig at ikke alle hopper på det unike tilbudet!!!!! Kan supplere med at Måka er veldig søt, med klinkekulerunde blå glugger og bollekinn... Ingen Haitenner å spore enda, men de er nok rett rundt hjørnet... Vurdere lydisolert rom og valium....men desverre tar slike prosjekter lengre tid enn annonsering på Finn.no
Dailis Skrevet 31. januar 2007 #6 Skrevet 31. januar 2007 At han er søt er hevet over en hver tvil,. hehe.....
♥Snulder Skrevet 31. januar 2007 #7 Skrevet 31. januar 2007 Frustrerende opp i mot grensen av galskap nå...... ett fjernt minne om ett års tid;=) Sett bort fra at han er som Tutta vår... Hun er 16mnd, og i natt var hun våken SEKS ganger......
phantomet Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 31. januar 2007 Forrige natten ville Måka ha mat 13 ganger........ Og dermed er både han og mammaen slitne om dagen,,,men sove...nei det liker vi visst ikke! Jeg innbiller meg at om hylene/ gråten hans var av et annet slag...Ikke krakilsk skvalder ala Måke som trenger gjennom marg og ben...ville det være annerledes.. Men...selvbedraget lenge leve...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. januar 2007 #9 Skrevet 31. januar 2007 Skulle så gjerne tatt ham for deg en natt, så du fikk sove den dypeste søvnen som du trenger så sårt! 13 ganger er jo mer enn noen kan forvente nattservering......lille Måkeungen da...........du må forstå at både du og mamman din trenger litt mer søvn!!! Jeg heier på deg phantomet - du er go og flink og alt det positive jeg kan komme på!!! Heia heia heia..........vi får legge hoder i bløt om ikke småtten snart forstår verdien av denne søvnen!
dritgrei hei hei! Skrevet 31. januar 2007 #10 Skrevet 31. januar 2007 jeg tar ham mer enn gjerne, han kan rett og slett bo her ei stund, men da vet du hva som skjer ;-)
phantomet Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #11 Skrevet 31. januar 2007 hahahahaha Ja da går alle mammas formaninger rett ut vinduet.... Mat mat mat
dritgrei hei hei! Skrevet 31. januar 2007 #12 Skrevet 31. januar 2007 jepp... et hvert prinsipp blir kastet.... :-)
Urtete Skrevet 31. januar 2007 #13 Skrevet 31. januar 2007 Jeg kjenner meg igjen!! Avbrutt søvn er en velkjent torturmetode. Når man står midt oppe i baby-som-ikke-vil-sove-styret forstår man hvorfor..... Krysser fingrene for at det ordner seg snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå