Anonym bruker Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 Det er mange sider for damene som ikke kan få barn. Kona mi sitter her inne hele tiden. det er slitere osv. Jeg og kona kan ikke få barn og brukt ganske lang tid. hadde vært fint å med en sånn side for oss menn også. hvor vi kan høre hvorsdan andre takler hormonelle damer på eggløsning stimulerende. Det er ikke bare en dans på roser...
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #2 Skrevet 9. februar 2007 Hei! Har vært i samme sit som deg tidligere, heldigvis har det gått bra etterhvert, og jeg har blitt far. Men da vi sleit, så var det 1000-vis av sider og diskusjonsgrupper for henne på nettet. Vel nok har de hormoner så det suser, spesielt når de tar sprøyter, trur selv Freud hadde fått problemer med å skjønne da. Men vi føler da noe vi menn også. Jeg sleit med å skjønne hvorfor vi ikke fikk det til, vi var av den delen der de ikke fant feil hos noen. Burde vært et forum her med fedre som sliter. Hos lege/gyn o.l er de mest fokusert å prate om damen i forholdet og ikke informer og tildels undersøke mannen. Det holder ikke med sædprøve!!!! Det kan være 1000 grunner til infertilitet. Ken Purvis anbefales!!!
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #3 Skrevet 14. februar 2007 en kan jo nesten ikke si kake engang før hun eksploderer noen dager. Noen ganger så veit jeg ikke om jeg skal trøste eller holde kjeft å stikke til hun har roet seg. Men det er kipt for hu da. Hun føler liksom at det hennes feil, selv om jeg sier det 1000 ganger at hun ikke må tenke sånn... Jaja, håper vi snart er ferdig med det her hormon greine, for henne og oss...
Anonym bruker Skrevet 9. april 2007 #4 Skrevet 9. april 2007 Kjærringa mi er slik ennå...og det er 2 år siden hun fikk barn sist... ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå