Gjest Skrevet 31. januar 2007 #2 Skrevet 31. januar 2007 Jepp. Og vi blei kasta på hue ut derfra med beskjed om ikke å komme igjen. Fikk meklingsattest etter bare en gang selv om det er obligatorisk med tre. Dette fordi det var ingen mulighet for å komme til enighet da begge stod fast på at vi ville ha den daglige omsorgen ) Så da var det rettsak neste. Med min første eks var det bare pga plikt. For der var vi enige hele veien. Så det ble bare en rein formalitet :-)
Gjest vinterbrud Skrevet 31. januar 2007 #3 Skrevet 31. januar 2007 Ja,det eneste som fungerer for meg.Orker nemlig ikke å bli trakkasert av eksen under megling.
*toppris* Skrevet 31. januar 2007 #4 Skrevet 31. januar 2007 Tror dette er tingen for meg oxo.. både eg og pappan vil ha omsorgen.. uff..
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2007 #5 Skrevet 31. januar 2007 Jeg ønsket det, men løsningen ble at det var to meklere tilstede under samtalen- det funket bra. Fikk først avslag på dette, men skrev skriftlig søknad der jeg ba om to tilstede. det beste er jo om en klarer å møtes for ådiskutere fremtiden til barnet. Men så lenge den ene parten kommer med trussler e.l skal man gjøre det man føler er best for seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå