Gå til innhold

Må bare fortelle noe.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Min 7 åring skulle være hos far i julen. Han fikk da med seg en stor gave her fra besteforeldrene sine slik at han fikk en stor gave. For annledningen og enighet med far sendte jeg med en ekstra koffert slik at denne gaven kunne legges oppi der på vei hjem og være med inn i flyet.

 

Jo da, når min sønn kommer hjem er baggen fylt med haug av potetgull,godis, og pepperkaker, en stor koffert?? Og han er til utrendning nå så overdreven sukker er ikke akkurat helt bra.

 

Far skulle sende bilen nedover. I en mnd ventet min sønn og da han glederlig kom fra postkassa med hentelapp i sitt navn fikk jeg se den var sent på postoppkrav 180kr???? Herregud fikk sjokk jeg, en gave som var herfra som far hadde glemt??

 

Etter en del mld hvor jeg sa han var smålig, fikk jeg i retur at 180 kr var da ingentin for jeg betaler jo ingenting for barna alikevel????

Ble helt matt jeg,

nei her i gården klarer barna seg selv, jeg kjøper aldri noe til de,følger de ikke opp på skolen, yter ingenting jeg. Herregud fikk rett og slett sjokk over oppførselen hans.

 

Kanskje jeg skal sende klærne til min sønn på postoppkrav oppover neste gang???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan jo klø seg i hodet noen ganger, hvor dumme meldinger klarer noen voksne å lire av seg?! At du som fulltidsforsørger ikke betaler for barna!???!!!

 

Har selv en biomor som klarer å si ting som "Nei, fordi du(far) ikke vil betale dobbelt for barnas kurs fordi jeg har så dårlig råd vil jeg nekte deg å ta med barna til syden som vi allerede har avtalt. Jeg kan heller ta dem med til syden selv i vinterferien." For det koster jo ingenting med en uke i syden i høysesong, neeeei da...

 

Min konklusjon er at når man har det dårlig hjemme/med seg sel el.l., da kan man fort overføre problemene til en eks, mye lettere. Mannnen min får stadig høre hvor udugelig han er når eks'en har kranglet med sin kjæreste...

 

Mitt råd er å drite i det, man kommer ingen vei med å reagere på det. Spar heller kreftene til det som betyr noe, som feks å få eks'en din til å forstå at han ikke bør proppe barnet fullt av sukker...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...