Gå til innhold

Divakjoler.no??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har handlet/vet om noen som har handlet her? Vurderer å kjøpe brudekjole her, men er såpass mye penger at jeg vet ikke om jeg tør..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skulle du ikke tørre???

Skrevet

Lurer på om det er seriøst, er så utrolig at kjolen koster halvparten av hva den gjør ellers i landet..

Skrevet

Det er det helt sikkert. Uansett kan du jo be de sende kjolen i oppkrav. For da betaler du ingenting før kjolen faktisk er kommet. :)

Som det står på siden der så selger de kjoler som har vært prøvd på og litt sånn.. :)

Så tror nok du trygt kan bestille der. Jeg vurderer selv om bestille brudepike kjole der, men får se hva jeg ender opp med.

Jeg har bestilt helt ny kjole som blir skreddersydd til meg. Og betaler kun 4500kr og det er fordi jeg bestiller fra Danmark. Så alt er mulig. Tror du trygt kan bestille fra dem.... :)

Skrevet

Jeg har bestillt to kjoler fra Divakjoler før og er kjempefornøyd både med kjolene og service. Man kan jo ikke regne med at salt stemmer når det gjelder lengde og sånn, så da må man skaffe seg noen til å ordne de små justeringene selv. Men kjolene var supre de!

Nå har jeg selv funnet drømmekjolen min der og vurderer å kjøpe gjennom henne. Før så sendte hun kjolene til prøving, er ikke helt sikker på hvordan det nye systemet hennes er. Ikke noe humbugg synes jeg i alle fall!!!

Lykke til!!

Skrevet

Jeg har bare vert i butikken å kjøpt en kjole! Super dame og super sørvis!! Kan anbefales! :-)

Skrevet

Jeg har kjøpt kjole fra henne! Hun er helt fantastisk - jeg var inne i butikken hennes på Os, da!

Anbefaler henne til alle jeg vet om!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...