Gå til innhold

Greit om jeg, i utlendighet slenger meg på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle dere umodne, modne og overmodne mammaer.

Etter å ha lusket rundt i nettkanten en stund melder jeg min tilstedeværelse.

Har holdt til endel på "foreldre i utlandet" men savner mer den "dagligdagse" kontakt med gode, norske mammaer......og nordmenn forøvrig om jeg skal være helt ærlig.

Har selv 2 småe jenter og vil egentlig ha en liten plutt til om en stund...

og runder de fantastiske 40 til våren men mere opptatt av å få til en norgestur i midten av mai, så jentene mine kan få oppleve en god, norsk 17.mai i bunad og med flagg, is, pølser og ballonger!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Melder meg som både tidvis umoden og moden, men overmoden blir jeg ALDRI:) Velkommen hit!

Skrevet

Velkommen hit,her er det kjempefint og være med alle umodne modne:))

Skrevet

Hurra, hurra, hurra ;-)

Velkommen skal du være! Her er det koselig å være kan du skjønne - veldig mange gode norske mammaer her! Glad i pølser og ballonger er vi også ;-)

Skrevet

Velkommen til oss, her er vi modne når det trengs og umodne når det ikke trengs...

Skrevet

Nemligh! Her er det artig og godt å være! c",)

Skrevet

Hvor i verden holder du til,da? Jeg bor i New England, USA.

Jeg har bare fått 3 norske 17.mai`er siden 1997, og det har vært en dyp og tåredryppende god opplevelse =)

Velkommen hit!

(er ikke så voldsomt aktiv her inne, som på skravle, men titter innom flere ganger i uka)

=)

Skrevet

Hei min gode venninne, for jeg er helt sikker på at det er deg;-))

Om det er deg så var du min forlover når jeg giftet meg for 100 år siden og hadde fuchsiafarget kjole, har en datter med brune øyne som var på besøk her i romjulen:-)) Og som snakker både norsk, engelsk og svensk:-)), og vårt vennskap startet i klatrestativet da vi hadde like knestrømper med hjerter på.-))

Fniiiiis.............så morsomt da, og velkommen inn hit! Siden du kjenner meg, så vet du jo hvor modne vi er her inne......hihihi.......:-))

Her deler vi sorger og gleder og er en flott gjeng modne jenter, og alle har vel vært ute en vinternatt før;-)

Skrevet

Hva mener du med vært ute en vinternatt før????? Hæ????

hihihihihi

Skrevet

Velkommen hit. Det er rart hvor patriotisk man kan bli etter noe tid i utlandet. Morsomt med nye nick og nye modne mammaer.

Skrevet

Velkommen hit... :-))

Er selv utlenning her i Norge, men har ikke så langt "hjem":-) Da jeg er svensk. Men jeg vet hvordan det er og ha 1 bein i hvert land:-)... I tillegg så bor jeg sammen med en danske:-))...

Vet du hva jeg savner med gamle landet??? Midsommarfeiring i Dalarna:-))...Har kun vært vært hjemme og feiret 2 ganger de siste 18 år..

:-))

Skrevet

Sambo sa at i år MÅ vi til Dalarna og feire Midsommar!!! Har feiret et par ganger og det er jo sååå koselig :-)

Kom deg hjem til midsommar, jente ;-))))

Skrevet

Velkommen hit!!!!!!!!!!! ja, det er viktig at dei små får oppleve norsk 17. Mai. Men kan nok tenke meg at dei to jentene dine har hatt mange fine opplevelser i GB også!- om enn en litt annerledes 17. Mai- c",)

Skrevet

Tenk at dette er altså min barndomsvenninne jenter!!! Vær snille med henne:-)))

Jeg skjønte raskt at det var noe kjent her og måtte bare ringe til UK og sjekke og joda, hun lo og hadde lurt på hvor lang tid det ville ta før jeg skjønte at det var henne!

Skrevet

Litt forsinket velkommen fra meg også! Her er det bare godt å være, serru serru :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...