Gå til innhold

Hvordan er formen?


minibolla

Anbefalte innlegg

Hvordan er formen deres jenter? Jeg har fått en liten mage(tarmene er oppblåst)...og har fortsatt litt mens smerte lignende nede i magen...fem uker.. Hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg henger meg på oppblåst mage. (gått litt ned, verre i forrige uke)

Mensmerter er også blitt litt mer borte, fortsatt litt vondt i korsryggen da. Ellers er jeg ganske trøtt. Men det er jeg jo ellers i året også :)

Inegnting ellers, føler meg ikke gravid heller egentlig. Rart :)

Er forresten 5+1 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i min 6.svangerskapsuke.

 

Er kvalm å uvel deler av dagen, litt mensmurringer og mye trøtt.

Har gått ned 3-4kg på en mnd.

 

Ellers i kjempe form:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er veldig bra. :)

Har (og er littt enda) vert veeeldig oppblåst og føler at magen min tuter, men jeg har begynt å drikke et par glass biola om dagen og det har hjelpt mye. Et godt tips fra meg. :) Har også litt mensmurring av og til. Ellers har jeg ømme pupper, kjenner det bare jeg spaserer. Uten om dette har jeg det helt topp, nesten som jeg savner å føle meg litt mer gravid, men det kommer nok. Sist gang kom kvalmen i uke 6, nå er jeg 5+1 uker på vei, så er forbredt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har forresten lagt på meg fem kg fant jeg ut netopp ..dette er vel ikke helt normalt fem uker...man pleier vel og gå ned litt..hjelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lagt på meg noen kilo.. ikke noe gøy, men tror det er normalt. Føler meg stor og oppblåst hele tiden. Får bare prøve å spise variert og sunt og prøve å mosjonere litt hver dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også oppblåst, ikke så enkelt å skjule at en er gravid når en plutselig har den magen! Ellers er jeg i overraskende god form, har vært veldig kvalm i de to forrige svangerskapene, men nå er jeg ikke kvalm i hele tatt. Er litt trøtt, men det er jeg alltid om vinteren. Er i min 6.uke nå. Prøver å spise så sunt som mulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, oppblåst mage er vel en fellesnevner for oss i uke 5 og 6? Har det selv også, og en vanvittig sult! Men ikke sulten på snop, vil bare ha sunn mat, så det er jo bra:) Kvalm på kveld, natt og morgen, og slapp.

Siste dagene har jeg hatt brun utflod, det syns jeg ikke noe særlig om. Håper det ikke er noe galt!

Har også ømme pupper og syns at magen min er litt større (men det kan være ønsketenkning)

 

Gleder meg til magen blir så stor at den er synlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI (";)

Oppblåst er bare forbokstaven, ser jo faktisk ut som jeg er 3mnd på vei!! Ellers er det sma lignende menssmeter og noen rykkninger hvis magen har vært i press en stund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ingen symptomer lengre..hadde ømme brytser, men den siste uken ingen symptomer... men jeg er fortsatt gravid! har egentlig lyst til å ha et symptom, betryggende tenker jeg.. men... det kommer vel fort nok og for fult til meg senere da tenker jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser virkelig ut som jeg er 3 mnd på vei...jeg er supersulten hele tiden men bare på fisk og sunn mat takk og lov...og så har jeg hatt litt lyst på cola og det drikker jeg vanligvis aldri..blingsa litt på vekta i går jeg hadde bare lagt på meg en el to kg og det er bra hihi...litt deilig og kunne slippe magen løs og la den leve sitt eget liv og og ikke trekke den inn etter et stort måltid he he:) Jeg gleder meg sånn til UL,selv om det er lenge til..når er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Kjenner meg veldig godt igjen! Jeg er heller ingen brusdrikker, men har ofte veldig lyst på iskald cola. Ha klart å begrense meg og heller drukke et lite glass pepsi max, - uten sukker iallefall. ;)

 

Tror vanlig ultralyd er rundt uke 18, tror jeg. Hvis man får tilbud om tidlig ultralyd tror jeg dette helst skjer etter uke 7.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi godt og vite at jeg ikke er alene..prøver og nøye meg med et lite glass jeg og:) Har kjøpt strekkmerke olje i dag fra helsekosten har dere noen erfaringer? Og vet dere om det er mulig og få for mye folsyre? Det er jo et vannløselig b vit så det går vel rett ut igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei. d der m oppblåsthet ja!!!! Magen har stått rett ut i to uker!!!! Litt plagsomt, vil jo ikke at folk skal begynne å mistenke at jeg er gravid allerede nå........ men har faktisk begynt å roe seg litt nå.Litt sånn mens lign smerter å , men så lenge de ikke blir uutholdelig vonde gjør ikke d no.Har jo hatt litt små blødninger, men ser foreløpig ut til at det går greit........ Krysser fingre....... Å håper d går greit m oss alle.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei...

magen er en del oppblåst, og litt mensen smerter her, men ellers er jeg i ganske bra form.....

jeg er inne i 6 uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen, er som dere andre. Oppblåst og føler meg stinn. Ofte kvalm i korte perioder. Kroppen er sliten og trett. Men hva gjør det, når jeg vet at det er noe som spirer og gror. Er bare kjempe happy. Vår første. Og vi har vår lille hemmelighet helt for oss selv. Men kjenner på lysten til å fortelle det glade budskap. Forresten, når tar dere kontakt med legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er verdt det! Lovte meg selv at når jeg ble gravid skulle jeg ønske alle symtom velkommen. :) Jeg er bare 5+4 uker på vei, men jeg var hos legen allerede på tirsdag som var. Det er litt forskjellig tror jeg, men jeg hadde MA i august og har derfor krav på ekstra oppfølging og syns det var greit å gå tidlig, men tror de fleste går til lege i uke 7 - 8 så lenge alt står bra til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...