Gå til innhold

Etterlysning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ved å lese mitt horoskop kommer dette frem:

"Venus stod i dit 2. hus ved fødslen. I sin kerne er dette en ideel astrologisk placering, da den bringer løfte om nogle nemme midler til at klare dagen og vejen. Pengene vil ankomme i en jævn strøm og ganske ubesværet, uden overdreven indsats eller optagethed fra din side. "

Og da spør jeg bare: HVOR ER DET BLITT AV PENGENE SOM SKAL ANKOMME I JEVN STRØM....UBESVÆRET??????

Hvis noen ved en feiltagelse har mottatt dem istedet for meg så vennligst si i fra slik at jeg kan få gitt dere mitt kontonummer for overføring.

På forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vent litt jeg skal ringe nancy...

:-)

hilsen spøkelseskladden

Skrevet

Godt at noen tar saken på alvor! Føler meg litt snytt etter å ha jobbet hardt for pengene i 20 år.....når de egentlig bare skal strømme inn helt av seg selv....fuuuuuurt!!!

Skrevet

Glemte du å gifte deg rik????

Ups det gjorde visst jeg også....

Kanskje en feil i postsystemet, du har meldt flytting??? Så ikke det sitter noen på gammel adresse og håver inn penger..

Ellers har jeg vanskelig for å ta horoskop så veldig seriøst, med det er gøy å lese da.

Skrevet

De pengene har nok havnet her, de - jeg har nettopp brukt mange av dem på IKEA, og neste uke skal jeg svi av litt på et av Thons sentre i Romeriksregionen....... thihihihifnihihihis! Sier ikke hvem jeg er, såh!

c",)

Skrevet

Hm? HA hva da? hihihihihi c",)

Skrevet

He-he-he-he-he!!!!!!!!!!!

;-)

Skrevet

Barna!!!!! vill komme i jevn strøm og ganske ubesværet, uden overdreven indsats eller optagethed fra din side....:-))))))

sån er det nok:-))

Du er jo rik på kjærlighet... Det var selvfølgeli det de mente???:-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...