Gjest Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 Hvorfor må debattene her skli ut til å bli skitne uthengninger og stygge personangrep..? Jeg blir så lei meg når det blir sånn, og det skjer med jevne mellomrom. Dette forumet er til støtte for mange av oss, fordi våre roller som steforeldre ikke er noe man snakker høyt om sånn ellers. Men jeg vil heller greie meg uten, enn å være med på dette. Håper noen leser dette og at vi alle kan gjøre vårt for å få gode debatter og fine diskusjoner her - og ikke minst hjelpe hverandre. Da jeg gikk på skolen og skulle ha eksamen, så maste de alltid om at man måtte lese oppgaveteksten skikkelig - det tror jeg er nyttig for oss alle også her. Les hovedinnlegget skikkelig, og svarer vi så må vi svare på det det blir spurt om - og kanskje spesifisere svarene våre mer? Jeg vet iallefall at dette er noe jeg kan bli bedre på. Det må være rom for alles meninger her, men alle bør vi tenke på hvordan vi fremmer dem.
Gjest Skrevet 31. januar 2007 #2 Skrevet 31. januar 2007 Skjønner godt hva di mener og vil vel si at over de fleste forumer sklir det ut. Men personangrep og skitkast er å gå langt utenfor forumet. Vi må prøve noen ganger å lære å overse for alltid vil det finnes personer som dømmer pga et innlegg og helst da mer personen enn innlegget. Trist for jeg selv har hatt godt av dette forumet, både på trist å godt.
Gjest Skrevet 31. januar 2007 #4 Skrevet 31. januar 2007 Ja, WHY??? Så mye morsommere med en real diskusjon enn utskjelling...
Gjest Skrevet 1. februar 2007 #5 Skrevet 1. februar 2007 Enig, Sunburn! Myyye morsommere! Blir irritert på meg selv når jeg går på og hisser meg opp over dumme innlegg her - rettferdighetssansen min slår til innimellom. Diskusjon og debatt, folkens.. det er jo det som er moro!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå