Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 av søsteren.............ambulanse på vei, blitt mye dårligere i løpet av natten og blir lagt inn nå....... Kjenner jeg blir liten og redd..............kjære jenter, send gode tanker til oss nå................................................
♥Snulder Skrevet 31. januar 2007 #2 Skrevet 31. januar 2007 Tanker er sendt!!!! Jeg er ingen stor klemmer, men du og din søster fortjener jammen en stooooor en!!!
dritgrei hei hei! Skrevet 31. januar 2007 #3 Skrevet 31. januar 2007 Kjære kjære klatten, jeg har ingenting annet enn en god klem til både deg og alle dem som er midt i dette! jeg blir ordfattig og redd og ydmyk av dette! klem klem
Tiggywinkle Skrevet 31. januar 2007 #4 Skrevet 31. januar 2007 Gode tanker sendes. Tøft, tøft, tøft..... Kjenner jeg får klump i magen på dine vegne. Klemmer og hilsener
Gummelillan Skrevet 31. januar 2007 #5 Skrevet 31. januar 2007 Uff, nå fikk jeg helt vondt, langt inne i meg. Kjære lille vennen, du har lov til å være liten og redd nå. Men sender avgårde alt jeg kan av gode tanker, bønner og håp til deg og mest av alt til Klattensøstra!!!! Dere har vært igjennom mye og jeg ber om at dere kommer dere igjennom denne gangen også. Stor bamseklem til dere fra
Gjest Skrevet 31. januar 2007 #6 Skrevet 31. januar 2007 nei uff..jeg sender dere mange gode tanker.å en stor klem. håper dere kommer dere over denne kneika også. knugeklem fra meg
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 31. januar 2007 #7 Skrevet 31. januar 2007 Sender mange varme tanker, men etter som jeg forstår har dere vært ute en vinternatt før.... Men det er lov og bli liten og redd i denne situasjonen.
Superlis Skrevet 31. januar 2007 #8 Skrevet 31. januar 2007 Skjønner godt at du følere deg liten og redd.......Sender mange gode tanker og klemmer og håper at dere enda kan få noen gode stunder sammen!!! Tenker på deg,har ikke vært inne her på en liten stund,har tenkt på dere alle,men spesiellt på deg og søster:( Hva mer kan en si,ord er så fattig i slike stunder,men håper du vet at vi er med deg i tankene!!!!
Reveenka Skrevet 31. januar 2007 #9 Skrevet 31. januar 2007 Så leit å høre - jeg kjenner noen av de følelsene du har inni deg nå... Sender over en ordentlig bamseklem.
moderen Skrevet 31. januar 2007 #10 Skrevet 31. januar 2007 Kjære deg - varme, gode tanker sendes herfra også. Klem fra
Trollmora Skrevet 31. januar 2007 #11 Skrevet 31. januar 2007 Kjære deg og stakkars liten. Håper du får en oppløftende melding i løpet av ettermiddagen. Imens en stooor klæm fra
Blomman Skrevet 31. januar 2007 #12 Skrevet 31. januar 2007 trøsteklemmer fra meg... følte det var noe slik da jg så overskrifta di.. Huff- ikke lett dette for dere.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #13 Skrevet 31. januar 2007 Takk dere gode jenter:-) Har ikke fått greie på så mye ennå, annet enn at hun er lagt inn og på enerom. De tar masse prøver og jeg venter på tlf..........XXX
Reveenka Skrevet 31. januar 2007 #14 Skrevet 31. januar 2007 XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX c",) Klemklemklem
Dailis Skrevet 31. januar 2007 #16 Skrevet 31. januar 2007 Uff, så fælt. Håper hun klarer seg bra gjennom dette og. Sender bønner om at alt skal gå bra. Klem
Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #17 Skrevet 31. januar 2007 Fikk melding nå om at hun vil at jeg skal komme ikveld........håpe håpe håpe...........:-))
Gummelillan Skrevet 31. januar 2007 #19 Skrevet 31. januar 2007 Her fortsetter vi med håp, kryssing av fingre, bønner og tvi, tvi så lenge det trengs slik at dere kommer dere igjennom denne runden også ;-) Gi henne en stor klem fra oss og vit at vi er maaange som tenker på dere!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #21 Skrevet 31. januar 2007 Vi skal se den nye Beck filmen og spise McFeast ikveld og drikke cola og fnise og skvette av filmen..........på sykehuset..........jippi.......:-))) Mer prøvetaking imorgen.......men ved godt mot:-))
Urtete Skrevet 31. januar 2007 #22 Skrevet 31. januar 2007 Gode tanker sendes til dere! Huff......, som dere sliter.... Kos dere sammen i kveld, med mat, drikke og film!:-) Varme klemmer fra
Maud Skrevet 31. januar 2007 #23 Skrevet 31. januar 2007 Sender varme tanker til deg som må leve med at du ingenting kan gjøre. Søsteren din er allikevel heldig som har deg som stiller opp og som er der sammen med henne.
Ronja65 Skrevet 31. januar 2007 #24 Skrevet 31. januar 2007 Leste ikke dette for nå...xxxxxxxxx fingrer for at alle prøver ikke er dårlige...Håper håper, håper at hun snart er bedre igjen. Hun har vell ikke flyttet tilbake til leiligheten med all fukt? Jeg kjenner ikke din søster... men etter at jeg lest hennes ord + det du har fortalt.. så er hun en kvinne jeg beundrer mye:-)... Håper jeg kan bli kjent med henne en gang... Hvis det ikke skjer i dette livet, så håper jeg det skjer i det neste... klemz
Natteravnen* Skrevet 31. januar 2007 #25 Skrevet 31. januar 2007 Vestlandsklem ...... -som fyk fram gjennom stormar og snøfokk på Strynefjellet og landar trygt der dokke er................... c",) (såg ikkje dette innlegget før eg sende melding til deg på profilen din)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå