dritgrei hei hei! Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 hjelp meg med de stjernegreiene da - også må du forklare hva det betyr etterpå... :-) pliiiiiiiiiiiis a' ... sant
Gjest Skrevet 31. januar 2007 #2 Skrevet 31. januar 2007 Hei hei, ikke for å blande meg inn..men det gjør jeg alikevell..;-) Du går inn på www.astro.com og legger inn data på feks. babyen din, fødselsdag, klokkeslett... Så går du inn på et av gratishoroskopene og finner ut av stjernetegn og accedant, og hvordan måne, planeter stod i fødselsøyeblikket til babyen din. Da får du frem tegn og accedant som er det mest "viktige". Sjernetegnet viser hvordan vi er som person, mens accedanten er "skallet utpå oss", gjerne førsteinntrykket mennesker får av oss. Kjempekronkrelte forklart, men det er fordi jeg egentlig ikke har så veldig mye greie på det;-) Synes bare det er spennende og merker at det mange ganger stermmer. Denne siden er iallefall veldig bra ! Har søkt litt på nettet... Lykke til =0) Jeg hjelper gjerne mer hvis du ikke for til....
dritgrei hei hei! Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2007 takk.... da skal jeg prøve.... ikke gå da. :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 31. januar 2007 Your sun sign is Cancer. This is the sign in which the Sun is in your birth chart. Your Ascendant, the rising sign, is also in Cancer, and your Moon is in Gemini.
Gjest Skrevet 31. januar 2007 #5 Skrevet 31. januar 2007 Oi oi en ren kreps, da blir det bra vettu (er kreps selv;.) Krepsen er hjemmekjær,snill,omsorgfull,veeldig følsom, drømmende, gjerne kunsterisk, kreativ og litt humørsyk. kan være litt vanskelig å komme innpå, men når du først kommer inn blir du der ;-) Krepsen er ofte en ledertype, er pliktoppfyllende. Krepsebarnet er ofte litt sjenert, vennligsinnet og rolig.
Gummelillan Skrevet 31. januar 2007 #6 Skrevet 31. januar 2007 Oi, oi! Tror jeg må prøve dette selv jeg for selv om jeg ikke kjenner Dritgrei sååå godt synes jeg nå det hørtes veeeeldig henne ut da ;-))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå