Gå til innhold

Hjelp! Lillegutt (8 mdn) våkner klokka 05.00!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig har vi klart å avvenne lillegutt fra pupp om natta + lagt ham på eget rom. Vi legger ham i åtte-tida og han sover stort sett godt nesten hele natta. MEN: de siste nettene har han våknet klokka 05.00. Mannen min prøver å gi ham smokken + roe ham ned, men han nekter å sovne igjen. Hvis jeg går inn blir det helt krise - da skal han ha pupp! - så det prøver vi å unngå.

Noen med erfaringer? Må vi bare innse at dagen begynner kloka 05.00? (Gjesp!) Jeg er fristet til å gi ham mat da - men er redd vi da ødelegger alt vi har jobba for den siste uka. Hva gjør dere???

PS: Han får tilbud om vann...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

velkommen i klubben.

minsten her og våkner mellom 05 og 06 hver dag:-(

Skrevet

Hihi, vi har akkurat hatt vår første natt hvor lillemann har sovet fra 20 til 05, og vi er overlykkelige. Har dessverre ikke noe råd. Jeg ga pupp kl 05 og vi sov videre til halv ni. Hvilken natt!

Skrevet

Samme her.... Og som regel har hun bæsjet også, så vi må jo bare stå opp og skifte. Ergo blir hun enda mer våken og klar for dagen. utrolig. At ikke hun forstår at det er natt!!!!!!!!! Føler ikke det hjelper å legge henne seinere heller.

Men vi har akkurat samme problem som HI med nylig avvenning, far må gå inn ikke jeg osv. Så jeg vil også veldig gjerne ha tips og råd!!!! For vi blir så trøtte og grinete alle 3!

Skrevet

Kanskje han rett og slett trenger frokost da? Hva med å prøve å gi han pupp og legge han igjen? Så kanskje det blir et par timer til med søvn på dere og kanskje han forskyver dette etterhvert. Alt går i perioder, plutselig er ting annerledes igjen.

Skrevet

jepp, velkommen i klubben !!! Her er det morgen mellom 5 og 6 HVER dag !!

Skrevet

Hei, vi har det på akkurat samme måten. Bortsett fra at snuppa mi våkner kl 0400 og er våken i 2 timer. Vi har hatt mye styr om natta helt siden fødselen av, men i forrige uke begynte hun endelig å sove bedre om natta. Hadde da begynt med vanlig mat og gjorde puppe-avvenning på natta. Men denne uka er det helt umulig igjen! Snuppa er 7 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...