Gå til innhold

Noen som vil treffes i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

God morgen! Tenkte jeg skulle høre om noen hadde ledig tid til et "på sparket treff" på Jessheim(eller kanskje Strømmen Storsenter?) i dag? En kopp kaffe feks. og litt skravling..................c",)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen bil i dag jeg..... Ellers skulle jeg gjerne tatt en liten handel/skravle-tur! Får igjen bilen i kveld! Så blir gjerne med en annen gang!

Skrevet

Det var dumt! Kanskje neste onsdag? På Strømmen er det et ganske kult lekerom til de mellom tre og syv, og mine syns det er kjempeartig å være der en times tid - så kan jeg drikke kaffe så lenge... Eller er Strømmen for langt for deg?

Skrevet

Adsl-linja falt ut her;( Nei da! Strømmen er ikke for langt unna for meg nei! Har dagbarnet fulle uker frem til etter vinterferien, men jeg håndterer to bæljeunger på en gang jeg... Har noen års erfaring;=)

Skrevet

Strømmen er nært meg og jeg slenger meg gjerne med på kort varsel, men i dag hr jeg fortsatt syke barn, men finner dere en dag er det i gangavstand fra meg.

I dag blir jeg sykepleier som de siste dagene....

Skrevet

Ski i går - Strømmen i dag ;-) Skulle gjerne ha gjort det, men her er det faktisk mor sjøl som skranter og det er IKKE morsomt. En annen gang derimot... ;-))))

Skrevet

Det skjedde et eller annet med datan her - men nå er jeg tilbake...! Nå er turen ut unnagjort for i dag - IKEA! Skulle egentlig bare kjøpe et sengeteppe og få tak i noen skruer til en bokhylle.....men har handlet for MASSE penger...huffoghuff.

Men vi kan jo ta en tur neste onsdag til Strømmen Storsenter, de som har lyst? Så kan vi parkere større søsken som har lyst til å leke litt på lekerommet, og parkere oss selv på kafeen ved siden av oppe i tredje etasje i den gamle delen. Klokken 12.00 ?

Skrevet

Så lenge jeg og ungene holder oss friske, så er nesten onsdag kl 12 en avtale:)

Skrevet

OKIDOK! Skal bli hyggelig!

Skrevet

Jeg er sikkert med :-) Er vant til å kjøre lange avstander ;-))))

Skrevet

Jeg bodde omtrent nabo med strømmen storsenter for noen år siden. et supert handle senter foresten:-))Hadde vært koselig med en treff sammen med dere på gamle "jaktmarker". Men vi babysvømmer 12.30... Men blir gjerne med neste gang...

Kos dere..

Tips!! Togstasjon er omtrent nermeste nabo til senteret... så det er enkelt og komme seg dit uten bil:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...