Anonym bruker Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 Jeg jobber med å komme meg litt ovenpå jeg nå, sånn at jeg har krefter til å gå igjennom et samlivsbrudd. Hvordan sier man ting og hva skjer når man har sagt noe. Det ligger mest i kortene at samboer skal flytte ut siden huset er mitt. Men hva om han ikke vil flytte ut eller ikke finner seg et sted å bo før det har gått lang tid. Og hva med smerten som følger et brudd. Uansett er det alltid vondt å gå gjennom, selvom jeg vet at ejg ikke kan leve sånn jeg gjør nå.. Det er nok smerten, uvissheten og selvfølgelig barnet vårt som gjør at jeg ikke ennda har tatt det siste skrittet. Hvordan tanker og erfaringer har dere andre gjort dere?
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 Jeg er selv igjennom et samlivsbrudd no. Her skjedde det p.g.a. dårlig kommunikasjon mellom oss, og at vi ikke gjorde noe sammen. + andre små ting. Til slutt måtte jeg bare spørre han ut hva vi skulle gjøre med forholdet vårt, for dette gjekk ikke, og han var helt enig, han hadde selv tenkt en del på det. Men er det å slippe bomben. Det værste no er å bli enige om samværet, da vi ikke kommer til å bo nær nok til at vi kan ha 50/50, noe han vil. Før jeg slapp bomben så tenkte jeg jo en del på hvordan jeg ville klare meg økonomisk. Sånn som jeg ser det no tror jeg alt vil bli bra når vi kommer i orden. Bor fortsatt i samme hus som barnefaren. Er på utkikk etter et nytt sted, men tenkte å vente med å flytte til meklingen var over. Ønsker deg lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå