Gå til innhold

Hm, hører visst til her jeg!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Søren og, føler meg jo som en liten drittunge!

Men må vel innse at når en er 35 år og har 3 unger så er man moden....

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mornmorn, godaggodag mitt navn er Ståle Krapyl

d'er jeg som driver byens hifi-asyl!

 

Heisan! Vælkømmin tel gards - til dibs triveligste side!

Skrevet

halla =)

velkommen inn til di (U)modne...man er aldri gamlere enn man føler seg,hehe.kos deg på den beste siden av alle =))

 

Skrevet

Velkommen hit. Det å kalle seg selv moden føles rart, jeg er liksom veldig ung inni ennå. Det fine med det er at man kan være del av et flott forum med morsomme, ettertenksomme, rause og blide damer.

Skrevet

hei krapylmora - jeg er 29 år, glad i livet, våt i håret, fin med nytt skjørt...

 

som du ser jeg er et umodent vesen som har forvilla meg inn her.... juks og fanteri er det, men det er jo her alle de koselige bor, så da flytta jeg inn her...

 

 

:-)

Skrevet

Velkommen inn hit, og du, du er ikke den eneste som føler deg som en drittunge altså;-))

Det er nemlig her inne man får lov å være barnslig, for vi er så modne at vi tør det, og vi er ikke redde for å vise det heller. Vi har ingenting vi trenger overbevise andre om, for vi er trygge i oss selv...........er ikke det bærre lækkert?

Skrevet

Hei og velkommen, det er ingen her som er noe særlig over 29...... i hodet. Men som Attpåklatten sier, vi har ikke så mye å bevise, derfor tør vi å være både modne og umodne.

Skrevet

Velkommen skal du være ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...