Gå til innhold

Da har jeg bestemt meg. 4 er et flott tall.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja...det er ut som om gud ikke får bestemme her:-). Det føles i grund veldig deilig og ha tatt en besluttning:-)

:-))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må være godt å vite endelig.....

Jeg synes og 4 er et flott tall, men klarer ikke å si med 100% sikkerhet enda.....

Skrevet

en gang syntes jeg 3 var et fint tall.men 3 ble til 4...to fluer i en smekk dær ja..men så kom tallet 5 da...=0)(det rare er at jeg ble spådd tallet fem i en kaffekopp for mange år siden.sto ikke hva det var,men kun 5)

men du har veldig rett.tallet 4 er et fint tall =0)

grattis med beslutningen.

Skrevet

Det er greit når man har tatt en avgjørelse! Her i heimen tror jeg det var smart at gubben kappet strengen... jeg er ikke sikker på om om babyhiget hadde gitt seg før overgangsaldern hadde satt inn;=) Men nå er det slutt!

Skrevet

Det er godt med alt som er avklart. Fire flotte unger er jo et bra bidrag til å gjøre verden til et godt sted å leve.

Skrevet

misunner deg, kunne gjerne tenkt meg både en og to til, men her gir vi oss etter 3.

Lykke til!!

Skrevet

Godt å ta avgjørelsen tenker jeg:-)

Det fører tankebanen inn i nye spor og noen ganger er det fint:-))

Og jeg synes både 3 og 4 er supre tall;-))

Skrevet

En gammel tante i Dk, som elsker og spå. Såg i kaffekoppen min i jula...Hun sa at det nok kom en til ja...Men på mandag så skal spiralen inn..så det så....:-))

Skrevet

inn og ut er like langt, eller???????????

:-)

4 er et dritfint tall, men det er kanskje spiral også?

Skrevet

Og jeg må innrømme at jeg "glemte" et av barna dine og trodde du ville prøve på nr 4................................... Eller var gravid ;-)

Heldigvis spurte jeg Klatten før jeg åpna kjeften ;-)))

Hva var det du sa om stress, Ronja.....???? hihihihihihi

Skrevet

jeg babyonboard tenkte også det... at vi nå skulle lage nr fire.... men 4 er laget og det er vi glade for- så in it goes, the spiral.

jeg burde kanskje være stille når det er snakk om ting jeg vet lite om??

he he he he hilsen skravlekaspar.

Skrevet

Du kan le du ja.... Jeg ble helt stressa her og måtte spørre... Når man ikke er her inne på lenge og så skal lese alt på en gang og så lurer på om det er noe man ikke har fått med seg etc...

jaja..... hehehehehe

Skrevet

såg 5 i kaffekoppen da!!!!!!!!!:-))...

Skrevet

4 eller 5... Går uansett bare i surr for meg! Har bare en jeg vettu, og har mer enn nok ;-)

Foreløpig i alle fall.... hihihihi

Skrevet

Har fortsatt bilde av henne på mobilen min.... Jojo er jo bare nydelig:-))

Skrevet

Tusen takk ;-) Varmer mammahjertet!

Skal huske det når hun bare er suuuuuuuuuuuuur.... Sliter med tannebisser for tida ;-/

PS: Modne mammaer lager nydelige barn! Bare å se på din egen baby det ;-))) Og alle treffene, bare nydelige babyer der også ;-)

Skrevet

Håper vi treffer dere snart igjen... :-)) Det gleder vi oss til. :-))

Skrevet

Og du heldigfisen som kommer deg til Thailand... Jeg jobber med saken og håper vi kommer oss dit i mars ;-/

Først skulle vi i januar, så ble det begynnelsen av februar, så ble det slutten og nå er vi over på mars....................... Krysser fingrene :-)

Skrevet

Husk!! Vi lever bare en gang... De har visst nettverk på hotellet... Så jeg kommer nok med reise rapporter-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...