Gå til innhold

Twig,trenger litt hjelp ang en venn som er død....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk beskjed i dag at en venn av meg ble funnet død tidlig i morges(thai tid) i Thailand.

Jeg trenger å vite hva som skjedde med han,hvorfor han døde??

Det viser seg at de ikke har funnet ut hva dødsårsaken er enda,og hvis jeg gjetter riktig vil de ikke komme til å finne ut av det heller....

En annen venn av meg som har bodd på det samme rommet som som den avdøde bodde i fortalte en historie som han hadde opplevd i dette rommet.

Det har seg slik at han bodde der i en lengre periode,en natt så våknet han av at det var en kjempe pen thai jente som satt oppå han,og han klarte ikke å bevege eller rikke på seg!!!(denne jenta skal visst ha dødd på dette rommet for mange år siden) Dagen etter romserte han rommet og flyttet på alle tingene sine,gikk i tempelet og så aldri denne jenta igjen.

Har dette noen sammenheng,gjorde denne jenta min venn noe??

Trenger virkelig svar på hva som har skjedd,døde han naturlig eller ligger det noe bak??

Ojoj...dette ble mye,men er evig takknemlig Twig hvis du kunne ha funnet ut noe som jeg trenger å vite.

Gutten som døde heter Dow og hans fødselsdato er 7.februar 1983

Takk!

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

opp på topp

Skrevet

Oj!

Eneste jeg kan få opp på han var ganske selvsikker, og glup..

+ religiøs og redd.. jeg har hørt thailandske har en gammel overtro på at spøkelser kommer for å drepe en. Var han thailandsk?

For da er det meget mulig, at han faktisk er blitt skremt til døden..

herfra kan jeg ikke se noe mer på han :)

Skrevet

Takk! Jepp stemmer at han var selvsikker,glup og religiøs.(ja,han var thai)

Om han var redd vet jeg ikke noe om,men har snakket flere ganger om at han ikke var redd for døden ettersom etterlivet er bedre ifølge buddhismen.

Ok,så egentlig sier du at han faktisk ble skremt til døde av denne "jenta" kanskje da?

Uff jeg blir helt kvalm og skjelven av å tenke på det.....

Skulle ønske jeg visste mer om denne jenta,fødselsdato og hva som egentlig hendte henne.

Takk igjen Twig du har løsnet litt i hodet på meg ang Dow;O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...