Gå til innhold

Ravna *roper høyt*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leste den for en halvtime siden. Har svart på den. Pengene er satt inn nå, og jeg la til utgiften for papiret. Supert at du har orket, føler meg litt slem, egentlig...

Skrevet

Nei nei, ikke den mailen. Men de jeg sendte nå nettopp.

Skrevet

Kom på etter at jeg hadde svart at det kunne jo være du mente en annen mail. Har lest den nå.

Tror ikke du mente å gi meg dårlig samvittighet, men jeg kjente den kom da jeg tenkte på hvor mye jobb du faktisk har hatt.

15 kr for papir er ingen stor utgift, det er bare rett og rimelig at du får betalt for materialet. Men jeg vet at det ikke var det du mente!

Skrevet

Jeg mener at en avtale er en avtale. Hvis du ikke endrer betalingen, så får du ha noen til gode da. Kanskje det frister med en Kokopelli? :)

Skrevet

Kan jo ikke ta tilbake penger som jeg alt har overført, og jeg vil uansett føle meg litt bedre hvis du beholder dem.

Men en Kokopelli høres bra ut ;)

Skrevet

Har uansett sendt deg en ekstra sommerfugl, i motsatt farger, for jeg synes at de ble så fine. Håper du er enig.

Skrevet

Takk for det :)

 

Nå sover minstemann (ny tann+forkjølelse=masse skriking), så nå stuper jeg i seng. Natta!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...