Gå til innhold

Noen flere som er interessert i diecuts? (scrapbooking)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg sendt avgårde tre pakker, og jeg har fått litt dilla.

I tillegg har jeg kjøpt en ny dies i dag. Kokopelli. Aner ikke hva jeg skal bruke den til, men den var kul.

http://www.quickutz.com/shapes.asp?CartId=&ic=RS%2D0054&eq=&Tp=&selProduct=Retiring&Show=shapes

For å unngå misforståelser (jeg var litt uklar i forrige tråden), så er diecuts slike små figurer og bokstaver i scrappepapir. De er kjempefine til å pynte på album eller lage kort.

Send meg gjerne privat melding om du vil vite mer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Løfter denne opp litt jeg, så jeg ikke blir arbeidsledig...*s*

Skrevet

Jeg har fem alfabeter og en god del enkle og doble dies. Jeg kan sende deg oversikten om jeg får mailadressen din. Send den gjerne på privat melding.

Skrevet

Jeg har kjøpt diecuts av Trolltussa, og legger inn litt reklame her :)

De ble laget og sendt raskt og uten problemer, og var veldig fine!

Gleder meg veldig til å ta dem i bruk, bare influensaen slipper taket.

Skrevet

Så koselig med reklame da :)

Jeg har prøvd å lage en egen tråd med link til scrappingsider vi lager (LayOut). Kanskje du vil legge ut noen av dine også?

Jeg ser flere på Skravle som spør etter eksempler, fordi de ønsker å begynne med scrapbooking. Kanskje vi kan samle flere her på Hobbydebatten.

Forøvrig ønsker jeg deg riktig god bedring!

Skrevet

Hm... Vet ærlig talt ikke om mine lo-er er eksempler til etterfølgelse. Dessuten vet jeg ikke hvordan jeg skal legge dem ut. Kan kanskje legges i Mitt album?

Takker for god bedring-ønsker. Det blir utrivelig stemning i heimen når mor er nede for telling!

Skrevet

Bare ta bilde av dem og legg i Mitt album. Det gjorde jeg. Jeg har jo ingen hjemmeside og null peil på data :)

Jeg er sikker på at de er fine og kan inspirere andre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...