Gå til innhold

Andre her som også er hjemme med 2-3 åring på dagene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så dårlig samvittighet fortiden... begynner å bli sliten og datteren min synes nok ikke jeg er noe "kul" lenger.. orker ikke leke og være mye ute.. huff-- men gjør så godt jeg kan :) Alikevel... vet jo at de 8-9 ukene jeg har igjen blir verre og verre.. Er jeg dårlig hvis jeg ber mor eller en venninne om litt avlasting?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er også hjemme med en 2-3 åring (blir 3 i juni), men hun har heldigvis mye selskap i storesøsken (det ER faktisk lettere med mange barn:-).

Selvfølgelig kan du spørre mor/venninner om avlasting. Jenta di ville sikkert satt pris på det også! Så fint at du har noen å spørre!

Skrevet

er hjemme med min 2 - åring. Er i uke 32 nå. I helgene er vi hos mamma alle sammen, da kan hun pleie og skjemme oss bort, eller så kommer de og henter henne og har henne hele helgen. Det hjelper veldig, siden jeg i tilleg til alle svangerskapsplagene har en kraftig bekkenløsning, og må bruke krykker.

Synes ikke du er en dårlig mor for det, du er bare gravid og trenger avlastning. Og besteforeldre har sikkert ikke noe imot det, i allefall ikke mine. =)

Skrevet

Spør om hjelp du....jeg synes du er tøff som har holdt ut så lenge.

Jeg har 2-3åringen min hjemme en dag i uka samt helgene og selv om jeg er veldig glad for at jeg har den ekstra dagen hjemme så er jeg glad jeg har dagmamma de andre dagene. (har ikke noe valg da siden jeg er på jobb, men likevel)

Planen min er også å la ungen fortsette hos dagmamma når jeg er i permisjon, også den dagen jeg nå har fri (altså 5 dager i uken) men jeg kommer til å hente ham en god del tidligere på ettermiddagen. Men jeg klarer ikke å gi ham den leken og stimulien han får fra andre unger...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...