Karomamma Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 Hei alle sammen!! Her sitter jeg på hotellrommet og skulle bare sjekke mailen men trurukke sannelig min hatt at jeg bare måtte innom DIB og titte litt Etter en langs dags arbeid, litt shopping på Marienplatz, nyyyydelige hjortemedaljonger, diverse glass med god rødvin og noen dager uten PC-jobbing er plutselig ikke skuldera så vond likevel, he he he... Det høres ut som dere hadde det koselig på Ski i dag, dere som var der!! Ikke så rart kanskje, uten selveste øksemorderen til stede Ellers er vel de fleste opptatt med Greys... Djeeeezez asså! Ha en fin uke, alle sammen!! Tårnfrid kommer plutselig tilbake! PS: Phantomet - leste innlegget ditt om arv og slikt. Kan Måka virkelig lese allerede??????
Gjest Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 så der sitter du ja? kos deg du,og hvil arma.må bli dibbefrisk vet du,hehe ser ikke på greys jeg...fikk jo lengre ned i rekka her vite at det var en av di kanalene vi ikke har.sånn er det...jaja..jeg kan se andre tårevåte serier jeg =) kos deg masse nå da =)
Babyonboard ;-) Skrevet 30. januar 2007 #3 Skrevet 30. januar 2007 Apropos Grey's... Den gikk på TV2 i kveld altså ;-) Kose deg i Munchen, Karomamma :-)
Karomamma Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. januar 2007 Jada, jeg koser meg oppi all jobbinga. Takk i like måte (kos altså)!! Typisk nok har Karosnuppa vært syk som aldri før fra søndagskvelden, med høy feber og en noget stresset Karopappa hjemme fra jobb... Men... ikke mye å gjøre med det herfra. Jeg har sagt til ham at så lenge feberen går ned med Paracet, allmenntilstanden hennes er OK og bleiene er våte (eller fulle...) så er det bare å være hjemme og hvile seg. Men typisk er det! Jeg lengter VELDIG hjem da.... Litt kjipt å sitte her og tenke på dem
Babyonboard ;-) Skrevet 30. januar 2007 #5 Skrevet 30. januar 2007 Du er vel en sånn omtrent heeeelt normal mamma du, Karomamma ;-)
Karomamma Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. januar 2007 Det derre med heeeelt normal er det vel delte meninger om, men ellers håper jeg det er greit, ja
Babyonboard ;-) Skrevet 30. januar 2007 #7 Skrevet 30. januar 2007 ......hva var det Forrest Gump sa om den saken....?
Karomamma Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 30. januar 2007 Life is like a box of chocolates - you never know what you're going to get. Hmmmm... det var kanskje ikke den du tenkte på?
phantomet Skrevet 30. januar 2007 #9 Skrevet 30. januar 2007 Du må for all del aldri tvile på at en smart liten Måkeunge kan lese i en alder av 4,5 mnd...Han er tross alt en ekte phantombaby...*skratter* Du må nok legge Karosnuppa i hardtrening nå ja.....?
Karomamma Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #10 Skrevet 30. januar 2007 He he, hun er i gang!! Jeg kunne boka mi om Snøhvit og de syv dvergene helt utenat da jeg var 2 år og lurte intentanende gjester trill rundt som en annen sirkusartist... Reneste Mozart, trodde de Oi, vi må sette fart på lesetreninga ser jeg... Bare 20 months, 4 to go...
Babyonboard ;-) Skrevet 30. januar 2007 #11 Skrevet 30. januar 2007 "What is normal anyway?" Tror jeg..... :-)
phantomet Skrevet 30. januar 2007 #12 Skrevet 30. januar 2007 Hva med : "Stuiped is what stuiped does???"
♥Snulder Skrevet 31. januar 2007 #15 Skrevet 31. januar 2007 Du altså! På farten hele tiden?!? Vesle snuppa di har det sikkert helt flott med pappa, men jeg kjenner på det å ville være der når de ikke er helt i toppform! Men pappan er jo på sett og vis heldig han, som kan ta del i alle disse tingene som vi mammar har en tendens til å skvise far bort fra.... Er det ikke litt sannhet i at vi tror mamma er absolutt BEST bl. a. når gullungen er syk????? Jeg innrømmer gjerne at jeg mener det;=)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 31. januar 2007 #16 Skrevet 31. januar 2007 Så det er DU som er øksemorderen???? Siden du visste at det ikke var noen ø-m der.... Eller har du bare lest innlegget mitt? Drikk mer rødvin, det er spesielt godt for høye skuldre, og da skal du se det gjør godt for betente skuldre også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå