Gå til innhold

Vil dere hjelpe litt her... Klarer ikke bestemme oss...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt er allerede 2 uker, men vi klarer ikke bestemme oss for navn, så det haster.. Planen var at han skulle hete Noa, som vi begge liker veldig godt. Nr. 2 på listen var Håkon. Nå er vi blitt litt redd for at Noa er litt for poppis-navn. Plutselig er det så mange vi hører om som heter det. Hva synes dere er finest, Håkon eller Noa? Er Noa litt for mye poppis nå? Blir så glad for litt hjelp...:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes Noa er et utrolig pent navn. Ville gått for det - selv om det begynner å bli populært. Ikke mange som heter Noa uten h.

Det er 88 menn som har Noa som første fornavn.

Skrevet

Gå for Noa, kjempe fint

Skrevet

Noa er finest av det og Håkon.

Men Håkan er enda finere ;)

Skrevet

Gå for noa dere, liker ikke håkon...

Lykke til.

Skrevet

Er jo endel som heter Håkon også.. Jeg liker Noa(h) bedre enn Håkon..

Skrevet

Jeg synes Håkon er desidert finest,men ser jeg er i mindretall her...

Skrevet

Om en heter Noa eller Noah er det ingen forskjell synes jeg. Ingen hører forskjell hvertfall. Og det er jo et veldig populært navn nå.

Jeg ville valgt Håkon - et flott navn.

Skrevet

2 veldig forskjellige navn, da...

Tenk litt framover, han som gutt og mann. Hvilket navn kan du lettest venne deg til å bruke de neste 50-60 åra?

Hvis dere er veldig usikre, tenk at dere har fram til barnet er 6 mnd. med å bestemme dere...ikke panikk, iallefall :-)

Skrevet

Håkon uten tvil. Noa er for poppis, ja. Hvis jeg måtte velge mellom å hete de to navnene hadde jeg mye heller kunnet leve med Håkon fremfor Noa. Noa er ikke fint på norsk. Tenk på gutten din. Håkon er et navn med styrke! Men jeg liker nå best vanlge norske navn jeg da. Alt for mange velger navn til barna som de selv ønsker oppmerksomhet ved. Lykke til.

Skrevet

Noa er finest ja...;-)

Skrevet

Håkon eller Haakon er finest.

Skrevet

Jeg ville valgt Håkon eller hva med Nore? Det synes jeg er litt kuult :o)

Skrevet

Noa er fint det, men Håkon er jo mye stautere da!!!

Skrevet

Noa er finest... visste ikke at det var et kommende poppis navn jeg.. litt synd. det står høyt på min liste.... men syntes ikke man skal bry seg om det.. velg det navnet du liker best... ;)

Skrevet

Håkon er desidert finest og mest tidløst. Noa er et navn jeg aldri har klart å bli glad i, føler det er en sånn døgnfluepoppisgreie.

Men dere må ta det navnet dere syns er riktig for dere.

Skrevet

Ta Noa dere...kjempe fint =)

ikke tenk på alt det andre..lurt å ta et navn man er mest fornøyd med..kjipt å angre i ettertid ;)

Skrevet

Gubben Noa.... Nei. Og det er nok ikke 88 menn som heter det, det er 88 smågutter. Hutte tu. Det verste av alle bibelske poppisnavn i år.

Skrevet

Jeg vet faktisk ikke noen som heter Noa, så velg det. Tror man blir så opptatt av navnet at man innbiller seg at så mange heter det. Har det litt sånn selv. De navn jeg har tenkt til å bruke, liker jeg veldig godt og ligger høyt på poppis lista, derfor vurderer jeg å ikke ta dm. Det er kanskje bare tull å tenke sånn.

Skrevet

Jeg ville uten tvil valgt Håkon, eller kanskje aller helst Haakon.

Skrevet

Noa(h) er et poppisnavn - det kom etter at Ole Gunnar Solskjær kalte sønnen sin for det. Det er nå min teori. Men det er fortsatt er pent navn. Dere må tenke litt på etternavnet deres også synes jeg - hva passer best av det og Håkon? Synes Noa Hansen f.eks. høres litt corny ut.... Mens Håkon Hansen klinger bedre - om du skjønner...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...