Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 Fatter ikke med hvilke skylapper dere gikk inn i et forhold! Forsøk å forklar meg....!
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 vel jeg har skrevet min del om hvilke problemer stebarna gir meg, så jeg kan ikke svare deg
ana baroma Skrevet 30. januar 2007 #3 Skrevet 30. januar 2007 Har du noe belegg for den statistikken? Synes faktisk det er ganske mange som bryr seg oppriktig om stebarna sine her inne:) Men det er klart at de som skriker høyest er de som sliter mest. Og det kan det jo være mange grunner til.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #4 Skrevet 30. januar 2007 99%, så interessant, hvilken statistisk metode har du beregnet de tallene med...? Forsøk å forklar meg....! Mye sure innlegg ute og går her i kveld må jeg si.
Gjest Skrevet 30. januar 2007 #5 Skrevet 30. januar 2007 Hehe, må bare le, jeg. Følte meg IKKE truffet i hvertfall, så da må vel jeg tilhøre minoriteten i din vitenskapelige undersøkelse.. Har alltid visst at jeg var noe helt for meg selv, asså Mine stebarn er viktig for meg, enten det er snakk om gleder (som det er "99%" av...) ELLER "problemer".
Gjest Skrevet 31. januar 2007 #6 Skrevet 31. januar 2007 Gikk overhode ikke inn med skylapper og jeg hadde barn fra før og det faller da naturlig at min nye samboer tar del i mine barn liv, som avsluttninger, juletrefester osv. Men det gjelder andre veien også. Min samboer krever ikke noe av meg men ting faller helt klart naturlig inn. Som sagt har man selv barn fra før og går inn i et nytt forhold regner og forventer man med at den andre parten engasjerer seg, det er barn det er snakk om og de ville syntes det hadde vært merkelig om den nye"samboeren " til mamma bare er der men aldri gir noe mer enn et hei og hadet(hvis dere skjønner hva jeg mener.= Har selv skrevet et innlegg lengre ned her hvor jeg beskriver det å ha stesønn og hvor fantastisk han er.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2007 #7 Skrevet 31. januar 2007 Svarene til endel av dere ble jo som forventet! Dere eier jo rett og slett ikke evnen til å sette dere inn i hvordan disse stebarna deres har det! Og dere svarer som dere viser dere her på dib - helt tomme i hodet! Hvis dere ikke føler dere truffet, er dere kanskje heller ikke den ene prosenten som ikke forbanner situasjonen dere selv har satt dere opp i!?!?!? For ordens skyld - dette innlegget var til alle de som bare klager og klager fordi det er så synn på de. Pga de fæle stebarna som er så ekkle og vanskelige. For de er jo tross alt ikke deres problem! Innlegget er ikke til de få av dere som ikke skriver slike ting! HI
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2007 #8 Skrevet 31. januar 2007 du mener vel å spørre hvorfor 99% her inne sier at stebarna er deres ansvar, for du forstår vel at all klagingen og sytingen over stebarn tyder vel nettopp på at de er et problem for den som syter?
Gjest Skrevet 31. januar 2007 #9 Skrevet 31. januar 2007 Ok da får du kanskje bruke det "ikke" tomme hode ditt å formulere deg at du ikke ønsker svar fra de som får det til å fungere?????? Du legger tross alt et inlegg ut på forum som faktisk er til bruk av alle verdens befolkning som kan norsk, så jeg vet ikke helt hvem her som er tom i hode, som tror man bare kan få de svarene man forventer. Når man titter her inne er det så mye tragedier og triste innlegg så for min del føler jeg det er viktig å få ut at det faktisk finner solskinnshistorier også. Tåler ikke folk å lese det får de hoppe over det. Kanskje det er noen her inne som leser det å faktisk kan få et håp om at ting endrer seg.
-Hengebuksvinet- Skrevet 1. februar 2007 #10 Skrevet 1. februar 2007 han er en fantastisk berikelse for både meg og resten av familien. Det er faktisk noe som mangler når han ikke er her. Når det er sagt er jeg enig med deg i at det er helt utrolig at voksne mennesker ikke har mer gangsyn. Velger du mannen velger du barna, det burde være en selvfølge for alle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå