Gå til innhold

Hva ha under kjolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hva som er vanlig å ha på under kjolen jeg?

Bh og underdel, men sånn ellers?

Strømper eller ikke?

Er det "vanlig" å være barfot i skoene?

HJELP!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så vidt jeg er blitt fortalt så er det mest normalt å gå med stay up stromper med strømpebånd og som festes til undertøyet. Jeg skal ha korsett under min kjole og der er det jo fester som strømpene skal festes. Det viktigste man skal tenke på (er jeg blitt fortalt) er at du skal jo ha dette på i en hel dag... det skal være behagelig. Dersom du har sko som ikke blir varme og klamme så er det jo ikke noe problem å droppe strømpene.. du skal gjøre det som er best for deg den dagen:)

Skrevet

Jeg hadde strømper i skoene, men skoene forsvant rett etter brudevalsen :)

Det er nok fritt hva du vil ha på deg. Gjør det som føles rett og behagelig for DEG!

Skrevet

"Hold in" strømpebukse!! og stroppeløs bh

Skrevet

Det er visst vanlig å ha en underkjole, strømpeholder, fantastisk dyrt hvitt undertøy, fanden og hans oldemor under...Men jeg har kjøpt 1 stk rosa blondestring (er veldig tomboy, går aldri i noe rosa så det er mest for å vise gutten min at jeg fortsatt kan overaske) og en enkel stroppeløs bh..Ingen andre enn gubben trenger å vite hvorvidt jeg har barbert beina engang i den kjolen jeg skal ha på meg;P

Skrevet

Hadde i utgangspunktet tenkt på korsett, stay ups og string....

Men med godt voksende mage blir det nok heller stroppeløs bh og litt mer komfort ;o)

Skrevet

Mitt tips er å bruke penger på korsett og godt undertøy!

med korsett får man en pen holdning, slipper bulker rundt livet og rundt BH. Korsettet kan også brukes med/uten stropper.

Men for de gravide blir det jo selvfølgelig litt vanskelig!

Skrevet

Jeg var barfot i skoene (skoene føk etter brudevalsen), hadde en god, fet hold-in truse, samt en enkel stroppeløs BH, og en hold-in-magen-sak som gikk fra lårene til bh'en. Eg var driiitlekker:))))

Skrevet

Det er som å høre meg det brooklyn :) Men jeg skifta når vi kom til hotellrommet, så min kjære mann fikk da litt godsaker å se på :)

Skrevet

ja jeg kjørte virkelig komfort den dagen. er det en dag det er viktig, så er det den dagen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...