Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 Noen flere som har det slik. Dette er den verste psykiske påkjenningen hittil. Jeg blir forferdelig tiltaksløs, deprimert og nedfor av dette. Klarer ikke å mobilisere noen positive tanker. Nå er jeg helt overbevist om at det ikke kommer til å skje noe før jeg skal på overtidskontroll på mandag. Føler liksom at det er som med mensen som ikke kommer før man har tatt graviditetstest..... Begynner å tro at dette aldri går bra heller. Tør ikke pakke noen bag med babytøy i, eller kjøpe bleier til babyen for da er jeg sikker på at det hele går " åt skogen". Føler jeg ikke får noe gehør for disse tankene hos hverken jordmor eller fastlege. Nesten så jeg lurer på om jeg skal ringe sykehuset og si det er litt lite liv for å få en ekstra sjekk.... Ble litt negativt dette, men har som sagt vanskelig for å se noe som helst positivt med dette. Forrige barnet ble født til termin, så jeg skjønner liksom ikke hvorfor det får så lenge over nå, er som sagt overbevist om at ting ikke er som det skal være.......
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 Jeg gikk 13 dager på overtid med nr. 2. Pakk bagen og begynn å romester i huset. Drit i om det er vondt og tungt. Ommøbler det du klarer, bytt på senger, vask klær så skal du se om det ikke skjer noe. Masse aktivitet har hjulpet meg, samme hvor sliten jeg har vært! Kanskje gullet venter til fullmånen natt til fredag???? Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå