Gå til innhold

Noen som har vært i syden med barn på 5-6 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan fungerte det? Lurer litt på å ta en liten tur, bare et par dager. Til Spania eller Malta eller noe. Det er ikke så fryktelig varmt der nå, tror jeg. Hvordan takler barna den plutselige overgangen fra vinter til sommer? Hva hadde dere med av utstyr? Taklet barna varmen? Hvordan beskytter man dem mot sola? Osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I Spania har det jo vært en kaldere vinter enn hva Norge har hatt.

Skrevet

Jasså? -20 i Spania, altså? Hmmmm...

Skrevet

Var i Syden (Kanariøyene) da ungen vår var 6 mnd. Ikke noe problem. Trivdes godt i varmen (ca. 23-25 grader). Sørget for å ha han i skyggen det meste av tida, smurte han godt inn med solkrem, hadde på seg solbriller og solhatt.

Skrevet

Hihi. Ble han brun? :-p

Skrevet

I disse dager er det bare 14-15 grader på Malta, mens det er rundt 20 grader på Gran Canaria.

Barna takler det stort sett fint med overgangen. Min gutt var i syden da han var 2,5 mnd. Vi lot han sove inne om dagen, og hadde han liggende i skyggen sånn ellers, og det gikk helt fint. Han var også i syden da han var 9 mnd, og da reagerte han ikke i det hele tatt. Vi var på lanzarote, og det var ca 25 grader. Han hadde stort sett tynne bomullsklær på hele tiden og ble absolutt ikke for varm. Husk solhatt og god solkrem:-)

Skrevet

vi skal til tenerife neste helg... da er hun 9 mnd...har sett at det er i gjennomsnitt 21 grader der i februar..;) gleder oss masse til å reise

jeg tenker at vi tar med alt av mat og bleier til henne...og litt forskjellige klær... vet jo aldri hvor kaldt det blir..tror det blir kjempe kjekt..men kan jo komme med mer tilbakemeldinger når jeg har vært der..;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...