mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 Du kan være med til Holmsbu uten tvil... Lakmus testen er bestått. Nå er det bare å telle uker. Ingen øksemordere, (vet jo ikke hva de har drevet med i yngre dager..) Ingen menn i blant dem, bare flotte damer og enda flottere babyer. Så ingen ting å være redd for.
Maud Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 Så bra da. Nå kan jeg føle meg enda tryggere. Det kan jo hende det dukker opp noen økser når de har hendene fri for babyer, men jeg er tøff (eller egentlig ikke...) og kan forsvare meg (egentlig ikke det heller...) Takk for din store innsats som inspektør og for at du utsatte deg for risiko på mine vegne også ;-)
Babyonboard ;-) Skrevet 30. januar 2007 #3 Skrevet 30. januar 2007 *ler meg ihjel her* Bare vent å se hvordan vi er UTEN babyer ;-)))))))
Karomamma Skrevet 30. januar 2007 #4 Skrevet 30. januar 2007 Hø hø hø.... tenk, det vet de ikke.... ENNÅ!
Babyonboard ;-) Skrevet 30. januar 2007 #5 Skrevet 30. januar 2007 Tror vi får holde oss i skinnet frem til da ;-))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå